אלי אקספרס בעברית

אלי אקספרס בעברית

יותר ויותר אנשים בעולם היום מבצעים את רוב הרכישות שלהם דרך האינטרנט. אם אז, היה צורך לגשת אל החייט, לשבת ולחכות שיתאים את החליפה לפי מידותך ולאחר מכן לחכות לא מעט עד שהחליפה שביקשת ושנמדדה עבורך הגיעה, היום אפשר באמצעות קליק אחד בלבד להזמין ולקבל מגוון בגדים, רהיטים, תכשיטים, אומניות, שמלות, משחקים וכמעט הכל באתרי המסחר הפופולריים.

אם לא עודכנתם בחמש השנים האחרונות, עלי אקספרס הינה זירת המסחר האסיאתית הגדולה ביותר בעולם! הפופולריות של אתר המסחר הבינלאומי עלי אקספרס הרוויחה בגדול בזכות המחירים בין הנמוכים מאתרי המסחר שדומים לה כיום וכמובן האווירה הנעימה שמתנהלת בין המוכרים לרוכשים. לישראלים, בין הצרכנים הגדולים בעולם, הוקם אתר בעברית נוסף לאתר הבינלאומי המשמש את כל העולם וגם אפליקציה שימושית בה תוכלו לקבל עדכונים לגבי המוצר שרכשתם או שאתם עוקבים אחריו.

מהו אלי אקספרס?

עלי אקספרס הוא תת-אתר סיני של חברת עליבאבא, המחזיקה באתר קמעונאי לסוחרים. זירת מסחר היא למעשה סוג של קניון וירטואלי – מקום אחד גדול, במקרה הזה אתר – בו יש מוכרים שונים וחנויות שונות וכל אחד מוכר את הסחורה שלו. מבחינה זו עלי אקספרס דומה מאוד לאי-ביי ולאתרים אחרים.

כמה נתונים על אלי אקספרס:

ישראלים אוהבים את עלי אקספרס ואתרי הקניות הסיניים – וקונים יותר מוצרים מכל אזרחי מדינות אחרות. כך עולה מנתוני חברת עליבאבא שפורסמו לכבוד חג הקניות הסיני.

היקף העסקאות דרך כל אתרי עליבאבא השונים בחג עמד על 6.7 מיליארד דולר וכלל מוצרים של יותר מ-27 אלף חברות. לא ידוע מה חלקו של אתר עלי אקספרס מתוך כלל המסחר. ברבעון ממוצע, עלי באקספרס מייצג פחות מ-5% מהכנסות החברה.

לפי עלי אקספרס, ישראל כיכבה במקום הראשון בשתי קטגוריות – מספר המוצרים שהוזמנו בחבילה אחת, ורכישות של תחפושות – תחום שבו יש פער עצום בין המחירים בארץ, ובין המחירים בחו"ל. במקום השני במספר המוצרים ברכישה נמצאת רוסיה, ואחריה בלארוס.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *