ארונות הזזה – עולם חדש

ארונות הזזה – עולם חדש

אין גבולות לדמיון גם כאשר מדובר בארונות. ארונות בימים עבורו יוצרו עבור אחסון בלבד ומסיבה זו, לא הושקע בהם מעבר לנדרש. כל שנדרש לייצור ארונות, היה מידות וחומרי גלם, כאשר השאר היה זניח למדי, היה צורך לוודא שהארון יהיה חזק דיו ויישא את המוצרים שהוא אמור לשאת, ותו לא.

פיתוחים טכנולוגיים גם בעולם הנגרות

המוח האנושי אינו מפסיק להתפתח ולפתח עבורנו פטנטים, לטובת חיים נוחים ומאורגנים יותר; כך, עם השנים, שינה ארון הבגדים הסטנדרטי את צורתו וקיבל תפנית מעניינת: במקום דלתות חזיתיות, החלו לבנות לו דלתות הנעות על מסילה – לידתם של ארונות הזזה . היתרון הבולט בארונות מסוג זה, הוא שנעלם אצלו הצורך בעיסוק בדלתות עם צירים שבורים ומחלידים. חדרים קטנים קיבלו פתאום מרחב גדול הרבה יותר, מעצם העובדה שכבר לא היה צורך להתחשב בדלת הנפתחת וחוסמת מרחב ודרך.

עיצוב בלא הפסקה

מעצבי ארונות מודרניים פועלים בקדחתנות ראויה לשמה; מדי שנה אנו צופים במגמות של חדשנות והמצאות בעולם הארונות. ארונות בגדים וארונות אחרים הופכים לגדולים ורחבים יותר, מספר הדלתות על המסילה הולך ופוחת – מארבע דלתות בארונות של פעם לשתי דלתות לכל היותר בארונות בני ימינו. מצב זה מאפשר שלא להסתפק בעיצוב מסוים או צבע סטנדרטי כלשהו; בימינו ניתן להוסיף תמונות או תדפיסים ואף להפוך כל ארון חדשני למסך טלוויזיה של ממש: את דלת הארון ניתן לייצר מזכוכית מחוסמת.

ייצור ארונות הזזה

תהליך ייצורם של ארונות מודולאריים פשוט וקל הרבה יותר מבעבר. בעוד בקדמת דנא עמלו הנגרים היקרים שלנו על עיצובה של כל דלת, התאמתה לדלתות האחרות, כמו גם לבסיס הארון, מנעולים, קדיחת חורים, צירים – הרי שבימינו אין צורך לעשות את כל זה. הדלתות בימינו מיוצרות במפעלים ייעודיים לייצור המוני ומגיעות בחתיכה אחת אותה מניחים על מסילה; מה שנותר לעשות אז – להחליט אודות הציור שיופיע בחזית הארון, במידה שיש רצון בכך. יתרונות אלו משפיעים במישרין על עלות הארון. מסיבה זו, יש לקבל ייעוץ טרם רכישה מאיש מקצוע, בכדי להגיע לעסקה המשתלמת ביותר עבורכם.

יתרון נוסף ששווה לדבר עליו: חסכון במקום. ארון הינו רהיט בעל נוכחות מרשימה בחלל החדר. ארון בגדים עשוי להגביל את המקום בכלל חלל במידה ניכרת, בעיקר כאשר מדובר בחדר שאינו גדול – כזה המוגבל בשטחו. בכדי לשפר את המצב, ניתן לשלב מגרות בלתי נראות בארון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *