חיפוי קירות חוץ עץ מחיר

חיפוי קירות חוץ עץ מחיר

חיפוי של קירות הבית או המבנה מבחוץ עם חומר גלם עץ יעניקו מראה של צימר, מראה כפרי שישדרג בכמה רמות את החלק החיצוני, הכניסה או המרפסת של הבית שלנו. מעבר לאפקט החמימות שהעץ יוצר, יש לו תכונות בידוד מעולות ולכן הוא מסייע לשמור על טמפרטורת החדר הן בימי הקיץ החמים והן בימי החורף, כך שלמעשה התקנת חיפוי קירות חוץ מעץ יסייעו לנו לחסוך בעלויות החימום בחורף והקירור בקיץ וכך למעשה לצרוך הרבה פחות אנרגיה לאורך כל השנה.

 

אחד הדברים הכי חשובים בחיפוי קירות חוץ מעץ הוא הנושא של סוג העץ. מכיון ומדובר בחיפוי חוץ, עלינו לבחור בעץ שמחזיק מעמד בתנאי חיצוניים, עמיד מפני חום, קור, לחות ויובש, מרחיק ממנו מזיקים כאלה ואחרים ולא פחות חשוב זה עניין של תחזוקת העץ, זאת בהתאם כאמור לסוג העץ אותו אנו בוחרים. שכבת לכה וצביעה איכותית יסייעו לנו לשמור על החיפויים לאורך שנים ולהנות מצד אחד ממראה יוצא דופן, ייחודי ודקורטיבי ומצד שני ממוצר פונקציונלי שמשדרג את התחושה בתוך המבנה.

 

בחירת חיפוי קירות חוץ מעץ לפי שלבים

  1. עלינו לבחור את סוג העץ. אחד העצים הכי מומלצים לשימוש למטרה זו הינם עצים ממשפחת האיפאה בשל היותם עצים חזקים, קשים, שנשמרים לאורך שנים רבות ואינם דורשים תחזוקה מסורבלת. גם עץ טיק מתאים למטרה זו.
  2. חשוב לרכוש את העצים ממקור אמין ומקצועי ולהיעזר בבעל מקצוע שמקפיד על כל הכללים, זאת בכדי שלא יקרה מצב בו לאחר זמן מה פתאום העץ יתחיל להרקיב, לצבור רטיבות או עובש.

 

מה משפיע על המחיר של החיפויים?

ובכן, ראשית המחיר מושפע מסוג העץ. אם נבחר לרכוש את העצים דרך מחסן עצים מקצועי, נוכל להוזיל מעט את עלויות העץ ולהימנע מפערי תיווך. יחד עם זאת, כמובן החיפויים משפיעה גם היא על המחיר, כלומר ככל שאנו מעוניינים לחפות יותר קירות, כך המחיר יעלה בהתאמה. מדובר בהשקעה לטווח ארוך ולכן מומלץ לעשות בדק בית ומחקר שוק, טרם אתם מתקינים קירות חוץ מעץ .

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *