יצירה לפורים

יצירה לפורים

פורים הוא חג הילדים, לו הם מחכים ומצפים בכל השנה. זה הזמן להפעיל את הילדים במגוון של פעילויות משמחות ולהלהיב אותם לקראת החג הקרב ובא. חג הפורים מאפשר לנו להכין מגוון גדול של יצירות התואמות את אווירת החג ואפילו לשדרג את התחופשות שלנו ושל הילדים עם הכנה של אביזרים תואמים.

 

סוגים של יצירות לפורים

 

אתרי יצירה שונים מציעים סוגים  של יצירות ופעילויות לפורים ביניהן: דפי צביעה לפורים, איפור לפורים, משלוחי מנות, יצירה של מלך ומלכה מחומרים שונים, הכנת רעשנים, ליצנים מבלונים,  ארמון אחשורוש הבנוי מקרטון וצבוע בצבעים ועוד. בנוסף אפשר להכין מגוון של מסכות לחג בתור יצירה לפורים לדוגמא מסכות של חיות, מסכות דמויות פרווה או עם נוצות, מסכות מעיסת נייר, מסכות עם נצנצנים ועוד. כמו כן באתרי היצירה בהם יש רעיונות ליצירה לפורים, בדרך כלל גם תוכלו לשלוף מתכונים המתאימים לאווירת החג לדוגמא אוזני המן במילויים שונים. בנוסף אפשר להכין את התחפושות לחג בעצמכם וכך להיות שותפים מלאים ותצרו אווירת חג בבית שלכם. אם תאפשרו לילד שלכם להשתתף בהכנה ולעזור לכם במה שאפשר זה יכול לשמח אותו עד מאוד. האתרים מציעים מגוון של תחפושות לחג המתאימות לתינוקות, נערים, נערות ואפילו למבוגרים.

 

משלוחי מנות

 

חג הפורים מלווה במתן משלוחי מנות עבור החברים. את משלוחי המנות שולחים כמחווה המסמלת את האחווה והרעות בעם ישראל. יש מגוון רעיונות של יצירה לפורים הכוללת הכנה של משלוחי מנות. לפעמים אנו מוצאים את עצמנו צריכים להכין כמות גדולה של משלוחי מנות לכמה ילדים או לכמה מסגרות ולכן ניתן להיעזר ברעיונות הבאים. את המשלוחים ניתן לארוז בפשטות בנייר צלופן, ניתן להכין אריזות למשלוח המנות מאוריגמי, להכין משלוח מנות בצורה של תחפושת, הכנת משלוחי מנות בצורה של אוזן המן, משלוחי מנות בתוכם יהיו ליצנים העשויים מבצק סוכר, משלוח מנות בצורת ליצן או בתוך כובע של ליצן ועוד. את משלוחי המנות אפשר לצרף יחד עם ברכה מתאימה לאווירת החג בכדי לשמח את הילד שיקבל את משלוח המנות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *