עוקבים באינסטגרם בחינם

עוקבים באינסטגרם בחינם

אין ספק כי אינסטגרם הפכה לאחת מהרשתות החברתיות היותר פופולאריות ונפוצות הן בקרב אנשים פרטיים כמוני כמוך, הן עבור מפורסמים דוגמת זמרים/זמרות/להקות/דוגמנים/דוגמניות וכיוצא בזה ובין אם על ידי מותגים, ארגונים וחברות שעושים בה שימוש לצורך מטרות מסחריות. אפילו אנשים פרטיים שהבינו כמה כוח יש לאינסטגרם בקרב הציבור הצליחו להפוך למובילי דעה ומקדמים את הפרופיל שלהם בעצמם רק משום שיש להם כוח בין אם על ידי הדרך שבה הם חיים ובין אם כתוצאה מאותה השפעה מסיבית. כל אדם או עסק שפותח פרופיל באינסטגרם, מעוניין להגדיל בכל יום ויום את כמות העוקבים שלו – זו המהות של הרשת הזו: ליצור חשיפה, ליצור הזדהות עם המותג או האדם ולקדם רעיונות על ידי תמונות וסרטונים. אז איך משיגים עוקבים באינסטגרם בחינם ???

 

  1. תפעלו כל הזמן – כדי שתגדילו את כמות העוקבים שלכם, עליכם לעקוב גם כן. אם תראו נוכחות בפרופילים עם הרבה עוקבים זה בהחלט יכול לעזור כי ככה עוד ועוד אנשים יכירו אתכם. נסו להיות פעילים כמה שיותר ולהעלות בעצמכם תמונות וסרטונים שרלוונטים למותג או לאישיות שלכם. ניתן גם לפנות לדפים גדולים ולשלוח תמונות בתור שיתוף פעולה ואז למעשה הדף נותן לכם סוג של חשיפה מה שגורם לעוד ועוד אנשים לעקוב אחריכם. בנוסף, נסו להגיב לאנשים ולמותגים עם כמות גדולה של עוקבים, זה גם יכול מאוד לעזור.
  2. השקיעו בביוגרפיה שלכם – מדובר במאין עמוד אודות שמאפיין את פרופיל האינסטגרם שלכם. שווה מאוד להשקיע מאמץ ולכתוב משהו בעל ערך, זה מעודד עוד אנשים לעקוב אחריכם.
  3. תמונות שוות – כדאי לסנן את התמונות אותן אתם מעלים לפרופיל האינסטגרם שלכם ולמעשה להעלות תמונות מעניינות ומגניבות ככל הניתן. תמונות אקסטרימיות, תמונות במקומות יוצאי דופן, תמונות עם ערך מוסף – אלו ועוד יסייעו לכם להגדיל את כמות העוקבים שלכם.
  4. שתפו בפייס – יש אנשים שיש להם הרבה חברים בפייסבוק וכמות קטנה של עוקבים באינסטגרם. אם תשתפו את התמונות שאתם מעלים בפייס זה יכול לגרום לעוד ועוד חברים לעקוב אחריכם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *