פרגולה עשה זאת בעצמך

פרגולה עשה זאת בעצמך

אם גם אתם שמעתם חבר או בן משפחה מתכנן לבנות על גג ביתו או בחצר ביתו פרגולה בסגנון עשה זאת בעצמך? כנראה שאתם לא לבד אלא חלק מטרנד. הפרגולה הפכה לאלמנט עיצובי פופולרי בבתי רבים, כאשר הפחתת הקשיים שהיו סביב האישורים הנדרשים להקמת פרגולה לבתים פרטיים רק זירזה את ההתעצמות שלה בתור פריט עיצובי לבית. בנוסף העובדה ששחקנים רבים צצו בשוק הפרגולות רק גרם להורדת מחירים והפיכתה של הפרגולה למוצר צריכה נגיש יותר עבור הציבור הישראלי.

לאחרונה נכנסו מוצרים חדשים לשוק הפרגולות כמו פרגולות אלומיניום ופרגולות חשמליות דבר שגרם להוזלה נוספת של הפרגולות עץ, אך עדיין למרות מחירה הזול יש דרך להוזיל את המחיר של הפרגולה עוד יותר והיא לבנות את הפרגולה לבד.

בניית פרגולה לבד היא לא עניין מסובך כלל וכלל למרות שלמתבונן מהצד היא יכולה להראות לא פשוטה. ראשית עץ הוא אחד מחומרי הגלם שהכי נוח לעבוד עימם היות והוא נחשב לחומר גמיש, שנוח וקל לחתוך אותו ולנוח לקדוח בו, כך שהוא החומר גלם המושלם לבנאי המתחיל. אחרי שהחלטנו לעשות זאת ולבנות פרגולה עץ בחצר שלנו מה שעלינו לעשות הוא ללכת למחסן עצים מקצועי. מחסן העצים תפקידו הוא לעזור לכם בהקמת הפרגולה מההתחלה ועד הסוף כאשר תחילת התהליך הוא בחירת סוג העץ. עליכם כמובן לציין כי העץ הוא למטרת בניית פרגולה על מנת שבמחסן העצים יוכלו להתאים עבורכם את סוג העץ המתאים ביותר עבור המשימה כאשר לא כל סוג עץ מתאים לפרגולה שכן ישנם עצים אשר לא מסוגלים להיות בחוץ לאור תנאי האקלים שהם פחות עמידים להם כמו גשם ולחות, ועל כן ימליצו לכם במחסן העצים לבחור בעץ בעלת רמת גימור גבוהה.

לאחר מכן במחסן העצים יחתכו לכם את העצים על פי המידות אותם תאמרו להם לאחר שמדדתם את האיזור בו הפרגולה עתידה לקום. מחסן העצים לאחר מכן יספק לכם את העצים בהובלה עד הביתה וכאן נכנס החלק בו אתם מתחילים לעבוד ולהקים את הפרגולה עשה זאת בעצמך שלכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *