שי חי

שי חי

העונה האחרונה של האח הגדול – הייתה העונה השביעית. בעונה הזו היה שינוי מכל העונות הקודמות, שהפעם אסי עזר לא היה מנחה, לטובת השתתפות כמנחה ב"כוכב הבא".

מבין כל הדיירים שנכנסו בעונה זו לדירה, היה מתמודד אחד שבלט –שי חי.

במסגרת המשימות שחולקו לדיירים, הוא ביקש את המשימה להעמיד דיירים להדחה בפומבי. לפינה הזו הוא קרא "כל האמת הפרצוף" ובה פירט את המחשבות ואת המניעים שלו במילים בוטות בנוכחות שאר דיירי הבית.

ההתנהלות הבוטה הזו גרמה לו לעימותים רבים עם דיירי הבית, אך למרות זאת, זה גרם לו לפופולריות מטורפת מחוץ לבית:

  • הוקמו דפים וקבוצות בפייסבוק ובטוויטר שתומכות בו ובהתנהגות שלו. כמו כן, הוקמו כל מיני אתרי מעריצים שכל מטרתם הייתה תמיכה בשי חי.
  • התאספו להפגנות מחאה.
  • העלו מסוקים ורחפנים לאוויר עם שלטי תמיכה בו.

 

עכשיו השאלה מופנת אליך – מה לדעתך גרם לעשרות אנשים להתעורר במחאה, לפתוח דפי פייסבוק ואינספור קבוצות, נוסף על המסוקים והרחפנים שהועלו? כל כך הרבה כסף בוזבז כדי שבסופו של דבר – שי חי עזב נסער את בית האח הגדול. שבועות בודדים לפני הקרב הגדול בו זכתה לבסוף שי מיקה.

במהלך העונה, שי חי עזב את הבית כשעורר סערה גדולה בקרב אוהדיו ומעריציו, עד כדי כך, שגרם לכ־10,000 צופים של ערוץ 26 (שידור ישיר מבית האח הגדול) להתנתק מהערוץ לאחר עזיבתו.

עד היום, עמודי המעריצים שלו פעילים, ומונים מאות אלפי צופים. גם באמצעי התקשורת. מופיעים מדי פעם ידיעות בנודע לאורח חייו ובעדכונים לגביו.

אבל אחרי ההצלחה של שי חי, הגיעה ההתרסקות. הוא חשף בראיון איך הכניסה לתוכנית הרסה את חייו: "הכפישו אותי, רצחו אותי. אני בן אדם שבור עם התפרצויות כעס. סובל מהתקפי חרדה", וטען שאפילו רצה לשים קץ לחייו.

וכך, האיש שהוביל את "צבא האמת" ( כך נקראו המעריצים שלו), סובל גם הוא מתקופות לא קלות לאחר העזיבה מבית האח הגדול, אך הוא עדיין אחד מהאנשים שהתפרסמו רבות מבית האח הגדול גם לאחר היציאה ממנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *