גקוזי מחירים

גקוזי מחירים

גקוזי הוא למעשה סוג אמבט או בריכה מובנית שהמנגנון שלה מכיל משאבות מים ומפוחי אוויר שמטרתם להזרים אוויר לתוך האמבט עצמו. את אמבט הגקוזי מחממים לטמפרטורה של בין 30-40 מעלות. הרעיון שעליו מתבססת בניית הגקוזי הינו לאפשר למים להידחס פנימה בלחץ גבוה במיוחד דרך פיות הנמצאות בדופן הגקוזי עצמו מה שלמעשה מאפשר למים להתערבב ביחד עם האוויר ולבעבע באופן תמידי או חלקי.

הבעבוע הזה יוצר סוג של זרמים המאפשרים לשחרר את הגוף מפני עומס, מתח ותפיסות מה שלמעשה הופך את אמבט הגקוזי למאין אמבט עיסוי מפנק. מחקרים רבים נעשו על השהייה בגקוזי ונמצא כי שהייה זו מביאה איתה יתרונות רבים הן מבחינה גופנית והן מבחינה מנטלית. עד לפני כמה שנים האמבט הזה היה סוג של מוצר ייחודי לבתי מלון, ספאות יוקרתיים בארץ ובעולם ולעתים גם בחדרי כושר שכן הוא מאפשר שחרור נהדר אחרי אימון אינטנסיבי. בשנים האחרונות, החלו גם בעלי ממון ואנשים עשירים לאפשר לעצמם את החוויה בביתם ואפילו בשילוב של סאונה. לאט לאט, הפך הפינוק לצורך ולכן לאחרונה, יותר ויותר חברות ויצרניות מאפשרות להשיג את אותם אמבטי גקוזי במחירים סבירים אותם יכולים לאפשר לעצמם גם משפחות ואנשים מהמעמד הבינוני.

המחיר של אמבט ג'קוזי משתנה בהתאם לסוג הגקוזי כלומר בהתאם לכמות הזרמים/ הג׳טים אותם הוא מכיל, בהתאם לעוצמת המנוע ובהתאם לחומרי הגלם מהם הוא מיוצר. אתם מעוניינים לאפשר לעצמכם חוויה יומיומית של רוגע, שלווה וכייף בשעות הפנאי שלכם רכישת גקוזי הוא בהחלט פתרון אולטימטיבי עבורכם. במידה ואתם לא יכולים או לא מעוניינים לרכוש אמבט גקוזי מפואר ויקר במיוחד, תוכלו להנות מרכישת אמבט נייד שזז ממקום למקום או לחלופין אמבט גקוזי מתנפח ועדיין להנות מאותה חוית ספא אולטימטיבית.

אנו מזמינים אתכם להתרשם ממבחר של אמבטיות גקוזי מפנקות אותם אנו מציעים לקשת רחבה של לקוחות מרוצים. כל רכישה תספק לכם אחריות יצרן מלאה, שירות אדיב ומקצועי, התקנה איכותית והסבר מפורט על המנגנון ועל דרכי ההפעל וויסות הטמפרטורה של האמבט.

https://www.youtube.com/watch?v=dMkLWb4Sw7E

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *