דרושים בכרמיאל

דרושים בכרמיאל

לאחרונה יצאה הממשלה בתכנית מיסוי חדשה שעתידה להקל על תושבי הפריפריה בתשלומי המס למדינה. התכנית עתידה לחסוך למשפחות אלפי שקלים בשנה תודות לאותן נקודות זכות בהקלת המס וגם לעסקים ומפעלים באזורים אלה. תודות לאותן הקלות מקווים בממשלה לעודד נדידה של תושבים מאזור המרכז לאזורי הפריפריה ובכך לחזק אותה על ידי מעבר של אנשים בעלי הכשרות מקצועיות שונות ותארים אקדמיים שונים לעבודה ומחייה באזור הפריפריה. בעקבות המהלך הצפוי עתידים להיפתח גם תקנים נוספים במפעלים וחברות שונות אשר פועלות באזורי הפריפריה. במקומות בהם פועלים פארקי תעשייה גדולים וחברות רבות כמו כרמיאל צופים גידול משמעותי בתעסוקה ועל פי הערכות יהיו דרושים בכרמיאל כאלף עובדים נוספים למשרות שיפתחו באזור תודות לאותם מענקי מס.

 

כרמיאל, אשר התפתחה מאוד בשנים האחרונות הוקמה ב-1964, שוכנת בסמוך לעכו ומונה קרוב לחמישים אלף תושבים. בכרמיאל המתפתחת קיימת מכללת אורט בראודה אשר מקנה ערך מוסף מבחינה אקדמית לעיר. כמו כן בעיר ובסמוך לה פארק תעשייה ובין המפעלים הרבים שניתן למצוא באזור נמנים מפעל של חברת כתר פלסטיק, מפעל של אלביט, מפעל המתכת קליל, מפעל של חברת שטראוס, חברת תפנית וחברות הייטק נוספות אשר קבעו שם את ביתם. אחת מהעובדות שמספר כה רב של חברות החליטו למקם שם את המפעלים שלהן היא סל הטבות מיסים מהמדינה עוד מהתקופה בה כרמיאל הייתה עיירה צעירה שהתחילה את דרכה בשנות השישים והיו קריאות רבות בממשלה ובציבור לפיתוח העיירה. בנוסף גם שיקולי ציונות כמובן של יישוב הפריפריה, גורמים לכך שהפיתוח העירוני והתעשייתי של כרמיאל בצמיחה מתמדת וכך גם מצב הדרושים בכרמיאל שעולה מידי שנה.

 

כעת מחכים בכרמיאל וערי פריפריה נוספות שסל ההטבות במס שנקבע על ידי הממשלה יאושר כפי שהוא ולא ייווצרו שינויים של הרגע האחרון במפת הטבות המס שיוציאו אותה וערים נוספות מסל ההטבות כפי שדובר בתחילת השבוע.

 

כרמיאל ידועה בדו קיום ששורר בה בכפרים הסמוכים לה כאשר לאחרונה יצאו תושבי כרמיאל וכפרים הסובבים אותה להפגנה משותפת אשר מטרתה הייתה הרגעת הרוחות במדינה וקריאה לדו קיום ודי אלימות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *