כיכר השבת הרב ברלנד

כיכר השבת הרב ברלנד

כיכר השבת אולי מוכרת לרובנו בתור אחת הכיכרות המרכזיות בירושלים אשר מזוהות עם הציבור הדתי.

כיכר השבת היא איננה באמת כיכר אלא צומת רחובות מרכזי שנמצאת בשכונת מאה שערים המזוהה מאוד עם הציבור הדתי חרדי בעיר ירושלים.

הכיכר קיבלה את שמה לאור העובדה שלאחר קום המדינה נערכו בצומת הזה הפגנות רבות שדיברנו נגד חילול השבת ומאז נדבק לה שמה.

עד היום למעשה נערכות בכיכר הפגנות של הציבור החרדי בנושאים שונים כגון הפגנות נגד חוק הגיוס שהנהיגה יש עתיד בכנסת הקודמת.

לא רבים יודעים שכיכר השבת בנוסף להיותו אותו צומת רחובות בירושלים הוא גם אתר אינטרנט מפורסם, ויש היאמרו כי הוא האתר הפופולרי ביותר ברשת האינטרנט בקרב הציבור החרדי בארץ.

כאשר האינטרנט החל להשתלט על כל התחומים בחיינו היה ברור בחברה החרדית שלא יהיה ניתן עוד למדר את החברה החרדית מהאינטרנט שנמצא בכל מקום, החל ממקומות עבודה, דרך סמראט פונים ועוד.

לכן החליטו בחברה החרדית על אתר אינטרנט אשר יאגד תכנים אשר מתאימים יותר לחברה החרדית וכך תהיה להם בקרה על כך שהתכנים בהם צופים הגולשים באתר הם תכנים כשרים ומקובלים על הרבנים של החברה החרדית.

באתר כיכר השבת ניתן למצוא כמובן חדשות בזמן אמת כולל מבזקי חדשות שרצים על המסך כאשר בנוסף גם ניתן למצוא באתר תכני לייפסטייל עם דגשים של החברה החרדית ומה שמעניין אותם בהקשרים הללו.

ניתן גם למצוא תכנים של אוכל, שוב גם כאן תכני כשרים, כאשר כל המתכונים הינם כשרים ועוד תכנים אחרים כך שכמעט כל גולש יכול למצוא לעצמו באתר את החלקה הקטנה שלו.

בנוסף ישנו באתר חלק עם שיעורים של רבנים כאשר כל רב נותן את משתנו ושיעורי תורה.

אחד מהרבנים אשר ניתן למצוא באתר כיכר השבת הוא הרב ברלנד אשר הביע את דעתו לאחרונה על כל פיגועי הדקירה המתרחשים ברחבי הארץ ואמר כי הוא טוען כי רק ברגע שיהרגו את המחבלים יפסקו אותם פיגועי דקירה, ואם נמשיך לעצור אותם, המקרים ימשכו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *