כך תחסכו בהובלות דירה

כך תחסכו בהובלות דירה

מחירי הובלות דירה מרקיעים שחקים בשנים האחרונות, כאשר יש לכם יכולת להוזיל במידת מה את העלויות. להלן כמה טיפים חשובים בעניין זה.

הקדימו והזמינו הובלות דירה מראש

שירותי הובלות דירה אינם דומים להזמנת טיסות לחו"ל, והמחירים לא יורדים ככל שמתקרבים לתאריך, אלא דווקא עולים, ועולים בצורה מאוד משמעותית! ככל שתקדימו לסגור תאריך הובלה, כן תיהנו ממחיר נוח יותר. הסיבה לכך נובעת מסידור העבודה של חברת ההובלות. החברה שואפת לסגור את הלו"ז שלה מראש, ולא להשאיר "חורים" פנויים, שמובילים לאובדן פרנסה. אתם מצדכם נהנים ממחיר נוח יותר בגלל שאתם מאפשרים לחברה לתכנן את העבודה מראש.

בצעו כמה שיותר עבודה בעצמכם

חברות ההובלה מספקות לא רק שירותי העברה בפועל, אלא גם מסייעות לכם באריזות, בפירוק הקרטונים בבית החדש ועוד. כל השירותים הנלווים הללו נוחים מאוד וחוסכים הרבה זמן, ומצד שני עולים ממון רב. השתדלו להתחיל באריזות כמה שבועות לפני מועד ההובלה, וכך תימנעו מפנייה לשירותי אריזה יקרים.

האריכו נכון את תכולת הדירה  

חשוב לציין שמחיר ההובלה הוא מוערך בלבד, ובמועד ההובלה המחיר יכול להתעדכן, אם הפרטים שמסרתם לחברת ההובלות לא היו מדויקים. כך למשל, מחיר הובלה של 40 ארגזים יהיה יקר יותר ממחיר הובלה של 20 ארגזים. אל תמסרו מידע שגוי על תכולת הדירה שיש להוביל, משום שלא תחסכו כך, אלא להפך, תצטרכו להתמודד עם מחיר יקר יותר במעמד התשלום, מבלי שאתם ערוכים לכך. ידעו את חברת ההובלות על כל הפריטים שיש להוביל, והעריכו את היקפה של ההובלה באופן מדויק ככל האפשר, וכך תימנעו מהפתעות במועד ההובלה.

הזול עלול להיות יקר

שוק הובלות דירה הינו רחב ביותר, כאשר לצד חברות ותיקות ומקצועיות פועלים לא מעט חאפרים, שאין להם תיק במס הכנסה או ביטוח. אם חברה כזו תגרום לכם לנזק, אתם לא תוכלו לקבל פיצוי הולם בעבורו. מעבר לזאת, על פי רוב, חברות אלו פחות מנוסות ופחות מצוידות באביזרים הדרושים להובלה נכונה, ולכן עולה החשש שהם יגרמו לנזקים גדולים. מכאן שחשוב לקבל הצעת מחיר נוחה ככל שניתן מחברה מוכרת ומנוסה, אך חשוב שלא להתפתות אחר מחיר זול מחברה לא מקצועית, שלא בטוח שתוכל לספק לכם שירות טוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *