לייקר – להגדיל את כמות הלייקים שלכם בקלות

לייקר – להגדיל את כמות הלייקים שלכם בקלות

זה לא ממש משנה מה הפעילות שאתם מקדמים בפייסבוק או מה המטרה שלשמה אתם רשומים למערכת החברתית הגדולה והפופולארית ביותר בעולם זה יכול להיות בכדי להתעדכן לגבי מבצעים, שירותים חדשים דרך מותג או חברה שאתם אוהבים, זה יכול להיות בכדי להיות מודעים למופעים או הופעות שמגיעים לארץ, זה יכול להיות במטרה לשמור על קשר עם אנשים, חברים בארץ וברחבי העולם וזה יכול להיות למען פעילות עסקית או בשל מכנה משותף שיש לכם לעוד אנשים הנמצאים במצב דומה שלכם.

 

שורה תחתונה, כאשר מישהו מאיתנו מעלה פוסט, תמונה, שאלה, סרטון, חוויה, אלבום או אפילו סתם מחליף תמונת פרופיל הוא רוצה לקבל כמה שיותר לייקים על זה. אז מלבד העובדה שהתמונות שאתם מעלים צריכות להיות מהממות או מרתקות או מעניינות, הסרטונים שאתם מעלים צריכים להיות ממש מצחיקים, עם ערך מוסף, אחרים או ייחודיים, הפוסטים שאתם מעלים חייבים לגרום לכמה שיותר אנשים להתעניין בהם, באמצעות תוכנה שנקראת לייקר, אליה תגיעו דרך גלישה ברשת עם קישור וביצוע כמה פעולות פשוטות אותן תלמדו בקצרה דרך הסרטון, תוכלו להגדיל בעשרות אולי אפילו במאות לייקים כל תנועה שאתם עושים בפייסבוק.

 

לייקים לעמודים עסקיים

בתור מי שמחזיק, מנהל ומתחזק עמוד עסקי, בטח אתה יודע את החשיבות של כמות הלייקים על כל פוסט או תמונה שאתה מעלה. ככל שיש יותר לייקים, יותר אנשים נחשפים לפוסטים וככל שיותר אנשים נחשפים לפוסטים זה מגדיל את התנועה של הדף העסקי שלך, גורם לתגובות ולשיתופים כמובן.

 

לייקים לקבוצות

יש המון קבוצות מאוד פעילות בפייסבוק כאשר כמות לייקים גבוהה לפוסטים שמועלות מקבלות גם כן חשיפה גדולה ומגדילות את כמות האנשים הרלוונטיים לאותה קבוצה.

 

לייקים לפרטיים

כמו שכבר אמרנו, גם בתור גולשים שמנהלים פרופיל פרטי כולנו רוצים כמה שיותר לייקים לתכנים שאנחנו מעלים. זה לא רק מגדיל את כמות החברים שלנו, לא רק הופך את הפרופיל שלנו למעניין, אלא גם מאפשר לנו להישאר פעילים בפייסבוק ולא סתם להחזיק בשם משתמש רגיל.

 

אז חפשו לייקים בפייסבוק או היכנסו לסרטון/ללינק הבא והגדילו את כמות הלייקים שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *