מעקות למדרגות בבית

מעקות למדרגות בבית

כשאנו מתכננים בית, בו יש מדרגות עלינו לקחת בחשבון שעלינו להתקין מעקה שיענה על צורך הבטיחות ויחד עם זאת ישדרג את הפן העיצוב של המדרגות. במאמר הבא בחרנו לחשוף בפניכם סוגים של מעקות למדרגות בבית.

 

  • מעקות עשויים עץ – מעקות עשויים מחומר העץ פרט לעובדה שהם תומכים באדם שאוחז בהם או נמצא על המדרגות מבחינה בטיחותית, הם גם משלימים את המראה העיצובי של הבית. העץ הוא חומר אותנטי, כפרי המספק חמימות וייחודיות. יחד עם זאת, עם חומר העץ ניתן לשלב כמעט כל חומר. יש מעקות עץ עבודת יד המאפשרים לשלב את המעקה עם מגוון של סגנונות – כפרי, מודרני או קלאסי. העץ הוא חומר חזק ועוצמתי מה שמוסיף לעניין הבטיחות ויחד עם זאת, כשבוחרים בעץ המתאים, הוא נשמר למשך שנים רבות.
  • מעקות ברזל – הברזל הוא חומר שמתאים לקשת רחבה של שימושים. באמצעות השימוש בחומר, ניתן ליצור מגוון של עיצובים למעקות. יש מעקות עשויים ברזל עם קווים ישרים, מעקות עגולים, מעקות ברזל משולבים חומר עץ או זכוכית ומעקות ברזל משולבים גילופים יצירתיים המעניקים לבית מראה מסורתי אמנותי. בנוסף, את הברזל ניתן לצבוע כמעט בכל צבע ככה שאם אתם רוצים לשמור על מראה נקי, תוכלו לשדרג את הברזל בצבע לבן.
  • מעקות זכוכית – בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים בסוג זה של מעקות. מעקות זכוכית מספקים רמת בטיחות מושלמת ויחד עם זאת הם קלים ופשוטים להתקנה ולתחזוקה. יחד עם הזכוכית ניתן כאמור, לשלב סוגים שונים של מתכות או עצים ולהנות ממראה מודרני דקורטיבי יפהפה. פרט להיותם של מעקות זכוכית מתאימים לבתים פרטיים, הם גם מעולים לשימוש בבתי מלון, מסביב לבריכות שחייה ומקומות ציבוריים.

 

לסיום, אין זה משנה באיזה מעקה אתם בוחרים הדבר החשוב ביותר עליו עליכם לשים דגש הוא נושא הבטיחות. טרם אתם בוחרים את המעצב או החברה שיספקו עבורכם את המעקה, עליכם לוודא שהוא מחזיק בכל התקנים והשימוש בחומרים נעשה בקפידה תוך בדיקת בטיחות בכל שלבי ההרכבה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *