ספסלים לחדרי הלבשה

ספסלים לחדרי הלבשה

בכל חדר הלבשה חייבים להיות ספסלים. הם עוזרים לאנשים להחליף בגדים, הם נוחים גם כדי לנוח אחרי אימון חדר כושר או כדי לסדר את התיק אחרי ספא מפנק. השאלה היא איך בוחרים ספסלים לחדרי הלבשה ועל כל הפרמטרים החשובים נדבר במאמר הבא.

ספסלים נוחים ומותאמים לגודל

הספסלים שיהיו בחדרי הלבשה חייבים להיות מותאמים לשימוש וזה אומר שהם צריכים להיות בפיזור נכון בחדר ההלבשה וכמובן עם מתלים. אם יהיו מתלים רק ליד הקיר זה לא יהיה נוח לכל מי שיבחר להחליף בגדים במקום וכך למעשה יתפספסו כל היתרונות של הספסלים. הספסלים צריכים להיות בגודל המתאים ובגובה הנכון כאשר יש צורך שיהיו בהם מתלים עליונים שעליהם יהיה ניתן לתלות את הבגדים ואפילו את התיק עצמו. בדרך כלל האזור יהיה רטוב מעט כי אנשים יוצאים מהמקלחות ולכן החשיבות של המתלים הרבה יותר גבוהה.

הספסלים צריכים להתאים לעיצוב

מעבר לכך שהספסלים צריכים להיות מותאמים לשימוש, הם צריכים להיות מותאמים לעיצוב. אם הספסל לא יתאים לעיצוב הכללי של חדר ההלבשה הוא לא ייראה טוב בעין ולא יהיה נעים להיות מקום. ספסלים לחדרי הלבשה צריכים להתאים ללוקרים כאשר הלוקרים הם האלמנט השולט בעיצוב. כאשר הספסלים לא יתאימו לחדר ההלבשה בגלל הסגנון שלהם, סוג החומר או הצבעים, תהיה צרימה שיהיה קשה לשנות לאחר מכן. לכן חשוב לבחור את הספסלים ואת הלוקרים בהתאם ואולי אף לקנות אותם מאותה החברה.

חומרים עמידים לאורך זמן

בין אם הספסלים יהיו במקום יבש יותר או שיהיו במקום לח בסמוך למקלחות, חשוב לקנות ספסלים עמידים. האיכות של הספסלים נמדדת לאורך זמן ולא רק בטווח הקצר בהתאם לנוחות ולעיצוב. ככל שהספסלים לחדרי הלבשה יהיו עמידים יותר כך תצטרכו לתחזק אותם פחות ובטח להימנע מהחלפה שלהם כבר אחרי כמה שנים. חשוב מאוד להשקיע בפעם הראשונה כאשר יש לבחון את כל הפרמטרים בנוגע לעמידות: עד כמה הם רגישים לרטיבות, עד כמה החיבורים שלהם טובים, האם מדובר בחומר חזק שגם אם יישבו עליו אנשים רבים הוא יישאר חזק וכן הלאה.

 ספסלים לחדרי הלבשה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *