על מטבחים כפריים

על מטבחים כפריים

מטבחים כפריים הם מסוגי המטבח החמים והמשפחתיים ביותר. מטבח כפרי לא יתאים לכל בית, אלא לבית שגם העיצוב הכללי שלו כפרי. באם הבית שלכם מעוצב בסגנון עתיק או כפרי, הרי שמטבחים כפריים עשויים בהחלט להתאים. לעומת זאת, באם ביתכם מעוצב בסגנון מודרני, הרי ששומה עליכם להחליף את הריהוט שבו, במידה שאתם חושקים במטבח חם, ביתי וכפרי. בימינו, מספר הולך וגדל של אנשים מעדיפים את הסגנון הכפרי החמים, גם בעולם המטבחים. ללא ספק, מטבח כפרי מעורר את החשק לארח ולבשל בו, יותר מהרגיל. נראה שהחמימות והנעימות הטבעית שהוא משרה על השוהים בו הם גורמים עיקריים לכך.

היופי והפשטות שבמטבחים כפריים

אכן, מטבחים כפריים מעץ מלא מעוררים לעיתים הערצה. היופי והפשטות – הם אלו שהופכים את המטבח הכפרי למיוחד וייחודי במידה ניכרת. יותר ויותר תכניות טלוויזיה עוסקות בבישול וגם להן חלק ביצירת הטרנד הזה של מטבחים כפריים בקרב אזרחי ישראל. על אף שסגנון מטבח זה הגיע מאירופה, הרי שאנו מודעים היטב לעיצובים השונים בעולם. אין צורך לגור בבית כפרי הנמצא בכפר מרוחק ופסטורלי, במרחק נגיעה מנהר או נחל עם מים מפכפכים, בקרבת יער מאכל והרים ירוקי עד, על מנת לסגנן את המטבח שלכם בסגנון כפרי; גם בבנייני מגורים עירוניים מודרניים, החסרי כל קשר לאזורים כפריים או לכפריות, ניתן להתקין מטבח כפרי, או לשדרג את המטבח הקיים למטבח כפרי.

מטבחים כפריים מעץ מלא ניחן בקווים פשוטים היוצרים תחושה חמימה נהדרת. אחת מתתי-הסגנונות של המטבח הכפרי הוא, למשל, סגנון פרובנס: מטבח כפרי יפהפה שישראלים רבים בחרו לאמץ.

עיצוב ניאו-קלאסי

עיצוב ותכנון מטבחים כפריים בימינו מהווים חיבור מרגש בין האתמול למחר, דרך היום. בוודאי: מדובר במטבח עם ניחוח עתיק ומראה כפרי של פעם, אבל עליו להיות בעל הפונקציונאליות המודרנית ההכרחית בת ימינו, כולל מכשירי חשמל מודרניים, לטובות נוחות מרבית בפעולות הבישול המבוצעות תכופות בחדר המטבח.

ישנה חשיבות רבה בתכנון המטבח תוך שילוב הנוכחות הכפרית להתאמתו לצרכים המודרניים, הכוללים מהירות, פונקציונאליות ויעילות – תכונות הכרחיות לסגנון החיים המהיר בין ימינו. בין אם אנו מתגוררים בכפר ובין אם לאו, הרי שמטבח כפרי תמיד ידע לעורר בנו את הנוסטלגיה הזו מבית סבתא או סבא, תוך שהוא מעניק לנו את התחושה הביתית ביותר שניתן לקבל ממטבח.

צרו עוד היום קשר עם מומחי עיצוב מטבחים בכדי לקבל ייעוץ לגבי סגנון המטבח המתאים לכם ביותר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *