עמוד חניה- פתרון שקט ונוח לבעיית החניה

עמוד חניה- פתרון שקט ונוח לבעיית החניה

לרבים מאיתנו יש חניה פרטית אשר צמודה לדירה שלנו או לבית הפרטי שלנו וכל מי שיש ברשותו חניה פרטית מכיר את התופעה המוזרה הזו שבה אדם זר לחלוטין מחליט שמותר לו להחנות את הרכב שלו בחניה הפרטית שלנו.

לאחר הופעת התופעה הזו הופיעו מספר פתרונות כאשר תחילה ניסו בלי החניות הפרטיות לתלות שלטים על החניה שזוהי חניה פרטית ואין לחנות בה ושרכב זר יגרר.

הבעיה היתה שלא ניתן בפועל לעשות כזה דבר ומי שביכולתו לגרור מבחינה חוקית היא העירייה כך שבעלי החניות לא יכלו באמת לבצע זאת בפועל .בנוסף לכך גרירת מכונית היא עסק יקר למדי שלא ישתלם לבעלי החניה הפרטית, אלא אם כן יש לו כסף מיותר.

השלטים לא הרתיעו את הקהל הישראלי, אשר המשיך להחנות בחניות אשר לא שייכות לו. פתרון נוסף אשר ללא ספק הוכיח את עצמו הוא עמוד חניה.

עמוד חניה, כיום בא במספר תצורות כאשר בכל אחת מהתצורות שלו הוא חוסם את הכניסה לחנייה ולא מאפשר לאף אחד חוץ מבעל החניה כמובן להחנות בה.

איך זה מתבצע בפועל?

לאחר ההתקנה של עמוד החניה, מקבל בעל החניה מפתח אשר בעזרתו הוא נועל את העמוד במצב עמידה כאשר הוא אינו נמצא בחניה, ובכך אינו מאפשר לאף אחד להכנס לחנייה, וכאשר מגיע בעל החנייה להחנות בחניה שלו הוא פותח את הנעילה, משכיב את העמוד ומחנה את מכוניתו בחניה שלו כאמור. עם התפתחות הטכנולוגיה הגיע גם עמוד חניה חכם, אשר ניתן לעלות ולהוריד אותו באמצעות שלט רחוק, ממש כמו שמחסומי החניה עולים ויורדים בלחיצת שלט.

הדבר מאפשר למשתמש נוחות מירבית כך שהוא אינו חייב לצאת מהאוטו על מנת לפתוח ולסגור את עמוד החניה כפי שהוא צריך לעשות בגרסת הנעילה עם המפתח.

יתרון נוסף הוא שנעילת עמוד חניה עם שלט אינה מבזבזת לנו זמן, למשל אם יצאנו בבוקר מעט מאוחר ואנחנו מאחרים לפגישה, במקום לצאת מהאוטו, להרים את העמוד, לנעול אותו, להכנס חזרה לאוטו לנסוע אנחנו כלל לא יוצאים מהאוטו, לוחצים על השלט וישר נוסעים לפגישה שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *