קידום צפיות ביוטיוב

קידום צפיות ביוטיוב

איך אני מקדם את הסרטון שלי ביוטיוב? למה אני לא מצליח להתפרסם שם? אלו כמה מן השאלות שנשאלו לא אחת מפי הרבה ערוצים ויוטיוברים שונים. חלקם הצליחו וחלקם קבורים עמוק עמוק בעמודים האחרונים.

תחום הקידום ביוטיוב נשמע די פשוט בהתחלה. בסה"כ להעלות סרטון מסוים, לפרסם אותו פה ושם ברשת ולמשפחה ולחברים ולאט לאט הוא נהיה ויראלי ומתפרסם בכל הבלוגים הפופולרים בישראל. טוב, אז אם אתם חושבים ככה הטעות בידכם גדולה. אכן, יש יוטיוברים גדולים בעולם שכל סרטון שהם מעלים מגלגלים כמה מאות אלפי צפיות אך הם הצליחו לאחר שנים של עבודה בקידום הערוץ והסרטונים שלהם. כן, העבודה לא קלה ויש לא מעט אנשים שחוקרים ועוסקים בתחום קידום הסרטונים ביוטיוב עד כדי כך שנפתחו קורסים רבים המלמדים את המלאכה בתחום הפרסום ותחום קידום צפיות ביוטיוב .

חשבתם שרק בפייסבוק ובאינסטגרם יש תגים? טעיתם, גם ביוטיוב יש תגים ובניגוד לרשתות החברתיות האחרות, ככל שתוסיף יותר תגים כך הם יקודמו פחות וככל שתשים פחות, כך הסרטון יקודם יותר. עוד דבר שיוטיוב דרכה מעודדת מתחילים ויוטיוברים מצליחים הוא שאם יש לכם הרבה צפיות ורשומים לערוץ, תוכלו להיות ברשימת "המומלצים" על ידי יוטיוב – דבר החושף את הערוץ והסרטונים שלכם לקהל גדול יותר של אנשים.
את הצפיות והרשומים תוכלו כמובן להשיג בדרכים הרגילות באמצעות פרסום ברשת ולמכרים, אך ניתן גם לקנות כאלה על מנת להפיח חיים בסרטונים.

עוד טיפ שימושי שניתן ליישם על מנת לקדם את הסרטונים שלכם ביוטיוב, הוא להביא כניסות, צפיות והרשמות לערוץ על ידי פרסום באתרים שונים. ככל שתקבלו יותר אתרים ששמים את הקישור לסרטון או לערוץ שלכם, כך יוטיוב יכולה לדרג אתכם במקום גבוה יותר. בדיוק כמו מנוע החיפוש גוגל.

אופציה נוספת להשיג צפיות היא קניית צפיות ביוטיוב מחברות מוכרות בארץ. אני אישית ממליץ לקנות צפיות ביוטיוב מישראל בלבד, כל זאת בהנחה והקהל יעד שלכם הוא ישראליים. קחו בחשבון שאם זה שיר בעברית או סרטון בעברית כמובן שעדיף להתמקד בקהל מישראל בלבד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *