ריהוט גן במבצע – איך לבחור?

ריהוט גן במבצע – איך לבחור?

רבים מאיתנו בוחרים להשקיע בעיצוב הגינה, למרות כי מדובר בחלק החיצוני של ביתנו. הסיבה לכך היא משום שמזג האוויר הישראלי מאופיין בהמון ימים חמים, נעימים, שמשיים ולכן למה שנרצה לשבת בתוך הבית כשבחוץ כל כך נעים. לעתים אפילו החורף הישראלי מפתיע אותנו שכן ימים רבים גם בעונה שאמורה להיות קרה וגשומה מאופיינים בשמש חמימה ונעימה.

 

כישראלים יש לנו אופי חם, אנו אוהבים לארח את האנשים שקרובים לנו ופותחים את דלת ביתינו בכל הזדמנות אפשרית. סעודות ברביקיו בגינה, ימי מים בבריכה או סתם בכדי להתפנן לנו בחוץ לבד בשעות הפנאי שלנו – מצבים אלו ועוד הם סיבה מספיק טובה כדי שנרצה להשקיע בגינה שלנו.

 

אז כדי שנוכל לארח ולהתפנק לנו בחוץ, אנו משקיעים בריצוף (לרוב דק מעץ), פרגולה וכן גם ריהוט גן הוא חלק בלתי נפרד מההשקעה הזו. היום ניתן לרכוש ריהוט גן במבצע גם ברשת האינטרנט וגם בחנויות הרהיטים המובחרות. אז איך תבחרו את רהיטי הגן שיספקו לכם מענה עיצובי ופונקציונלי גם יחד…

 

  1. כמה אנשים אתם מארחים בדרך כלל? שווה לשאול את עצמכם את השאלה הזו כדי שתדעו האם מערכת ישיבה קטנה של 5 אנשים אמורה להספיק לכם או שמא מומלץ לכם ללכת על מערכת ישיבה גדולה יותר. תמיד אפשר לשלב גם ספסלי עץ משגעים כמו למשל ספסל פיקניק לילדים ואז אתם חוסכים במקום ועדיין מצליחים להושיב את כולם.
  2. באיזה סגנון עיצובי הבית שלכם? – חייב להיות קשר בין הסגנון של הבית לבין החצר או הגינה. במידה ובחרתם לעצב את ביתכם בסגנון מודרני, ריהוט גן מראטן, מתכת או טקסטיל יכול להתאים, אך אם הבית שלכם דווקא מעוצב בסגנון כפרי, מערכת ישיבה מעץ תשתלב נפלא. מומלץ לבחור בחומרי גלם עמידים אשר מתאימים למאפייני מזג האוויר הישראלי כדי שלא תצטרכו להחליף בכל שנה ריהוט גן מחדש.
  3. מחיר- מכיון ואנו נמצאים בחורף, ניתן להשיג מערכות ישיבה וריהוט גן במחירי מבצע מעולים אשר יחסכו לכם כמה מאות שקלים בעונת הקיץ.

ריהוט גן במבצע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *