ריהוט גן

ריהוט גן

אמנם אנחנו כבר בשיא הקיץ ושיא החום, אבל אם אתם מחפשים את הזמן המתאים לקנות ריהוט גן ולהתחדש, זה בדיוק הזמן שכן ניתן לרכוש ריהוט גן במחירי מבצע מעולים. ריהוט גן מאפשר לנו לשדרג באופן ייחודי ולעצב את החלק החיצוני של ביתנו בין אם יש לנו מרפסת, פרגולה, אזור עם בריכה, דשא או דק.

 

אילו סוגים של ריהוט גן יש ?

את הסוגים השונים ניתן לחלק בעיקר לפי חומרי הגלם מהם הרהיטים עשויים…

  1. ריהוט גן מעץ מלא – לרוב מדובר מריהוט שמייצרים מעץ אורן שנחשב מצד אחד לעץ שאינו יקר בהשוואה לסוגי עץ אחרים ומצד שני עמיד לתנאי מזג אוויר כמו חום, לחות וגשם. בנוסף, ניתן למצוא רהיטי עץ איכותיים יותר, עשויים מעץ איפאה שגם הוא נחשב לעמיד מאוד. ניתן לבחור בין ספסלי עץ לגינה מסוגים שונים כמו ספסלי זולה או ספסלי פיקניק או נוי, מערכות ישיבה מעץ הכוללות ספות, כורסאות ונדנדות ולשלבם עם כריות בכל מיני צבעים וסוגים.
  2. ריהוט גן ממתכת – יש ריהוט גן מברזל או מאלומיניום. בעוד הברזל נחשב לחומר גלם כבד מאוד ומתאים בעיקר לאזורים קבועים שכן אין אנו רוצים להזיזו בכל פעם, ריהוט גן מאלומיניום נחשב לקל מאוד. שני החומרים עמידים אך חשוב לוודא שהם מצופים בשכבת הגנה לשמש וגשם.
  3. ריהוט גן דמוי ראטן- מדובר בחומר גלם שהוא דמוי ראטן – אותו עץ ייחודי ממנו מייצרים רהיטים מקש בסגנון שתי וערב. מדובר בריהוט איכותי, מעוצב ויש מבחר עצום של רהיטים לגינה שניתן לבחור החל מספות בודדות וכורסאות ישיבה או מיטות שיזוף ועד שולחנות גדולים לאירוח, שולחנות קפה ומערכות ישיבה.
  4. ריהוט גן משולב – יש גם ריהוט המיוצר מכמה סוגים של חומרי גלם. למשל, ניתן לשלב עץ עם פרזולי מתכת, ראטן עם זכוכית ואלומיניום עם זכוכית מחוסמת. כך קל הרבה יותר להתאים את סוג הרהיטים לתקציב שעומד ברשותנו ולסגנון העיצובי שאנו מעדיפים.

לפני שאתם בוחרים ריהוט גן, כדאי לקבל קצת השראה, להשוות מחירים ולבחון את החלל החיצוני כדי שתתאימו את הרהיטים לגינה שלכם בצורה מושלמת.

ריהוט גן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *