תריסי גלילה באשקלון

תריסי גלילה באשקלון

תריסי גלילה פופלריים ביותר כיום בתחום התריסים למינהם ומשמשים קהל רחב מאוד בארץ ובעולם במגוון נושאים ומטרות שונות כגון: הגנה מפני קרני השמש, כיסוי לחנייה פרטית, הגנה על נכסים ותכשיטים ועוד.
תריסי הגלילה מיוחדים משאר התריסים באופן המורכבות ובנוחות שלהם.
שוק תריסי הגלילה מציע שלושה סוגים עיקריים של פאנלים,כאשר לכל אחד מהם תכונות מיוחדות:

פאנל רגיל – פאנל בעל כמה צבעים מתואמים מראש, ללא מטרה מיוחדת.
פאנל מעוצב – בבחירת פאנל זה ניתן לתאם מראש כיתובים, תמונות או צבעים מיוחדים שיופיעו על גבי פאנל תריסי הגלילה.
פאנל מחוזק – תריסים מהסוג הזה, הינם תריסים בעלי לוח אטום וצר בעלי כיפוף גדול יותר השומר את איכות התריסים לאורך זמן רב. תריסים אלו מתאימים להתקנת תריסים ארוכים ובמקרים של צורך בהגנה משמעותית מפני חדירות של אורחים לא רצויים.
תריסי גלילה מורכבים ממגוון חומרים ומנגנונים שונים, כאשר הדבר המשותף לכל אלה הוא הרכבם, העשוי מחוליות צרות היתנות לגלילה עילית או צדדית. רוב תריסי הגלילה המיוצרים כיום עשוים מחומר האלומיניום למניעת חלודה, או תרכובת מתכת אחרת, כאשר עובי התריס מגיע לכל היותר לעד 10 ס"מ עובי. כמובן שרוחב התריסים נקבע על פי הלקוח.

לעיתים, כאשר התריסים עברו שימוש לא נכון או לאחר כמה שנים טובות בהן התריסים הספיקו להתיישן, אנשים שוכרים אנשי מקצוע העוסקים בתיקון תריסי גלילה, בין היתר גם בתריסי גלילה חשמליים.
לכן, הבאנו לפניכם 3 טיפים שיתכן ויעזרו לכם בשמירה על תריסי הגלילה שלכם כמה שאפשר:

  • הנחת חפץ בעל נפח מתחת לתריס הגלילה, חפץ כגון: אופניים, כיסא או מטאטא אסורה בהחלט. שמרו על כך באדיקות על מנת שלא יווצרו תקלות בעת השימוש לאחר מכן בתריס הגלילה.
  • אין לעולם לדחוף את התריס כלפי מעלה כאשר באים לנקותו, התריס עלול להישבר או להתקלקל.
  • בזמן ניקוי התריס יש לשים לב שלא ללחוץ יתר על המידה על השלבים שנמצאים באזור שמימין לשמאל בכדי לא להוציא את השלבים מהאיזון בו הם נמצאים.

 

לסיכום, תריסי הגלילה הינם תריסים פופלריים בקרב הציבור וניתן לרכוש אותם בכל הסניפים בהם אנו פועלים בנוסף לשירות תיקון התריסים אותו אנו מספקים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *