מקלחון חזית – מהו ומהם יתרונותיו?

מקלחון חזית – מהו ומהם יתרונותיו?

אין בכלל ספק כי בשנים האחרונות, אחד האביזרים היותר עיצוביים בביתנו באופן כללי ובחדר האמבטיה בפרט הוא המקלחון בו אנו מתרחצים. בימי הקיץ החמים, אין דבר יותר מרענן ממקלחת קרירה וצוננת, ובימי החורף כשהגשם בחוץ מטפטף והרוחות נושבות, מקלחת חמימה ומפנקת מרגיעה אותנו ומאפשרת לנו לישון היטב. יש סוגים שונים של מקלחונים ואחד הפופולאריים שביניהם הוא מקלחון חזית . מקלחון חזית הוא בעצם מקלחון בצורה של קופסא, לה 3 צלעות, ואת דלת ההזזה דוחפים פנימה או החוצה בהתאם לגודל המקלחת, למיקומו של המקלחון בחלל וכמובן בהתאם לציר של המקלחון. למקלחוני חזית יש יתרון עיצובי מרשים ויחד עם זאת הם מאפשרים לנו לנצל בצורה מיטבית ומקסימלית את כל חלל האמבטיה, שכן בדרך כלל הם בנויים תוך שימוש בקיר שכבר גם ככה קיים. יש קשת רחבה של מקלחוני חזית, בשלל עיצובים, דגמים וחומרי גלם וניתן למקמם בין שתי קירות ולשלבם עם מספר דלתות. מקלחוני זווית משדרגים באופן מופלא את השהייה שלנו בחדר האמבטיה והם מתאימים להתקנה בכל מיני גדלים. ברוב המקרים, למקלחון חזית יש קווים ברורים ונקיים. הוא מתאים מצד אחד לחדרי אמבטיה קטנים במטרה לחסוך במקום ולנצל את כל השטח שקיים ומצד שני לחדרי אמבטיה גדולים ומרווחים המאפשרים ליצור מקלחון עצום ומפנק במיוחד.

 

כשאתם בוחרים מקלחון חזית על מה עליכם להקפיד?

  • מידות – בכדי שתוכלו להנות ממקלחון מושלם, בלי נזילות ובעיות צנרת, עליכם לוודא שהמידות הנלקחות מותאמות באופן אופטימאלי לגודל הקירות. מקלחון חזית הוא סוג של נישה, שחייבת תשומת לב מיוחדת.
  • איטום – חשוב מאוד להקפיד על אטימות גבוהה ואיכותית, שוב בכדי למנוע נזילות ויציאה של מים החוצה. בנוסף, חשוב לבחור בחברה שמקפידה להשתמש במוצרים האיכותיים ביותר, זאת בכדי להשיג מראה דקורטיבי ומעוצב.
  • זכוכית – הזכוכית חייבת להיות מותאמת בצורה אופטימאלית לשימוש במקלחון. בחרו בזכוכית נקיי,ה חזקה ועמידה בעלת התקנים המתאימים.

 

השקיעו בתכנון המקלחון שכן זה ישמש אתכם למהלך השנים הבאות ויאפשר לכם להנות מיתרונותיה של מקלחת מעוצבת, מוקפדת, מושקעת ואיכותית. תוכלו להשיג מקלחוני חזית במחירי מבצע ולהתעדכן בדגמים חדשים אצל היצרנים השונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *