עוקבים פעילים באינסטגרם

עוקבים פעילים באינסטגרם

פייסבוק היא ללא ספק פורצת הדרך בתחום הרשתות החברתיות, עד שפייסבוק פרצה לחיינו השימוש ברשתות חברתיות היה נחלתם של מעטים ופייסבוק היא אשר שינתה את המגמה הזאת והפכה את הרשת החברתית לאחד הדברים המהנים ביותר שיש. אך ניתן לומר בפה מלא כי שפלחי אוכלוסייה רבים פייסבוק איבדה כבר מזמן את ההובלה לרשת חברתית אחרת והיא כמובן האינסטגרם. אולי לפייסבוק זה פחות משנה מכיוון שהיא הבעלים גם של אינסטגרם אך לאדם הפשוט אין ספק כי אינסטגרם נתפסת כרשת המעניינת ביותר והמיוחדת ביותר. כך אנחנו רואים כי השימוש באינסטגרם הולך ומתרחב כל הזמן ועוד ועוד משתמשים עושים בה שימוש. אנחנו רואים גם כי המשתמשים באינסטגרם הרבה יותר פעילים מאשר המשתמשים ברשתות אחרות וזה מעיד גם כן על נקודות החוזק של רשת זו. כמובן שכל מי שפעיל באינסטגרם רוצה להשיג כמה שיותר עוקבים פעילים באינסטגרם, אתם שואלים למה? אז אנחנו נענה לכם מיד.

עוקבים פעילים באינסטגרם – מה שמעניין את חברות הפרסום

אז מדוע כל כך חשוב להשיג עוקבים פעילים באינסטגרם ? מדוע זה יותר חשוב מאשר מספר העוקבים שלכם? עליכם להבין כי חברת פרסום אשר פונה אל משתמש באינסטגרם בכדי שהלה יפרסם את מוצריה מסתכלת בראש ובראשונה על המעורבות של המשתמשים שלכם ברשת. אם יש לכם הרבה עוקבים אך הם לא מתעניינים במה שאתם מעלים לא עושים לייק ולא מגיבים הרי שחברת הפרסום תבין מכך שאתם לא מפסקים את הסחורה ותתלבט ארוכות האם להשקיע בכם והאם לתת לכם לפרסם את המוצרים שלה כאשר לרוב התשובה תהיה שלילית ואם המעורבות נמוכה חברת הפרסום לא תפנה אליכם.

עוקבים פעילים באינסטגרם – כיצד אני יכול לבדוק זאת?

אז כיצד אני יכול לבחום האם יש לי עוקבים פעילים באינסטגרם? מה עלי לעשות בכדי לבחון את כמות העוקבים שלי? התשובה היא שאתם צריך לבחון כמה לייקים וכמה תגובות כל תמונה או תוכן שלך מקבלים ולבחון זאת אל מול מספר העוקבים שלכם. כך תוכלו לדעת האם יש לכם קהילה פעילה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *