3 טיפים לבחירת עו"ד גירושין מוצלח

3 טיפים לבחירת עו"ד גירושין מוצלח

אף אחד לא רוצה להיות זקוק לעורך דין המתמחה בגירושין, אך הדבר קורה בכל זאת

בתור התחלה, חשוב להדגיש כי עו"ד גירושין הוא שירות מהסוג שאנחנו מאחלים שלא תזדקקו לו. כאשר אנחנו באים בברית הנישואין, אנחנו רוצים לחיות באושר עם בני הזוג שלנו ולהזדקן יחד – אך ישנם מקרים בהם הדבר כבר לא שווה יותר, ואנחנו מבינים כי הדרך היחידה לחיות חיים מאושרים היא בנפרד. במצב שכזה אנחנו נכנסים להליכי גירושין, שיכולים להיות לעתים קרובות מסובכים, יקרים וקשים אישית ונפשית – ודמות המפתח בתהליך זה היא עורך או עורכת הדין המייצגים אותנו ומטפלים בסיטואציה שלנו. לכן חשוב מאוד לבחור בעו"ד איכותי שמתאים לצרכים שלנו – וכעת נבין כיצד עושים זאת נכון.

3 טיפים שחשוב להכיר כאשר אתם פונים לעורכי דין המתמחים בגירושין

  • עו"ד הוא קודם כל מגשר – עו"ד גירושין הוא איש מקצוע ייחודי בתחום המשפטי, שכן התפקיד שלו לא פחות מלייצג צד כזה או אחר, הוא למצוא את הפשרה ואת עמק השווה בין הצדדים. כך, עורך או עורכת הדין אליהם אתם פונים צריכים להיות גם בעלי מקצועית וניסיון בכל מה שנוגע לגישור גירושין – היכולת ליצור אמון וביטחון בין הצדדים לאחר שאלה נפגעים קשות, ולהגיע להסכם המקובל ככל הניתן על שני הצדדים גם במצבים קשים ומסובכים של רכוש רב ושל משמורות ילדים ומזונות.
  • מיומנות וניסיון – עו"ד גירושין לא יכול להיות עוד עורך דין אליו אתם פונים ושמטפל בעניינים השוטפים שלכם – זה צריך להיות עורך דין עם מיומנות וניסיון בתחום הגירושין באופן ספציפי. רק כך תוכלו להבטיח את התהליך המקצועי והמתאים לצרכים שלכם – שכן ישנן הרבה מאוד דקויות ויש הרבה מאוד דברים שחשוב לבצע בצורה הרגישה והמקצועית ביותר בכדי שהליך הגירושין יתבצע בתנאים הנכונים ביותר עבורכם.
  • רגישות ואנושיות – עוד תנאי חשוב ביותר בכל מה שנוגע לבחירה מוצלחת בעו"ד גירושין הוא האנושיות והרגישות של עורכי הדין אליהם תפנו. בין אם מדובר בעו"ד המייצג אתכם באופן אישי ובין אם מדובר באיש מקצוע שמטרתו לגשר ולהגיע להסכם – האוזן הקשובה והגישה האנושית של עורכי הדין הם מכריעים בכל מה שנוגע לאיכות שלהם ולהתאמה שלהם לצרכים שלכם. לכן, חשוב לפנות לעו"ד ששם או שמה דגש על ההיבט האנושי והאישי של תהליך הגירושין, שהוא מורכב ביותר.

עורך דין מיומן ומקצועי מבטיח כי התהליך כולו מתבצע בתנאים שמתאימים לכם

אם אתם מקפידים על הדגשים הנכונים לבחירת עו"ד גירושין, ופונים לעורך או עורכת דין עם מיומנות ומקצועיות משמעותיים בתחום הגירושין, עם גישה אנושית ואישית ועם יכולת לגשר ולא רק לייצג – אתם מבטיחים כי התהליך כולו מתבצע בתנאים כמה שפחות קשים וכמה שיותר טובים. כך, הליך גירושין שיכול להיות טראומטי הופך למסובך הרבה פחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *