האיכות הגבוהה ויוצאת הדופן של כספות ענבל

האיכות הגבוהה ויוצאת הדופן של כספות ענבל

אחד מהמותגים הישראלים המוכרים ביותר בתחום הכספות, היא חברת כספות ענבל. חברה זו הוקמה לפני יותר מ30 שנה בשנת 1984, והיא קיימת עד היום, ויש מאחוריה שפע של לקוחות מרוצים. החברה פועלת הן במגזר הפרטי ומספקת ומייצר כספות לבית ולמשרד – אך גם עובדת עם גופים מסודיים גדולים במיוחד, ומספקת להם את הכספות המורכבות ביותר שניתן להעלות על הדעת. הניסיון הרב של אנשי החברה והעסקת המנעולנים המובילים, הופכת את מוצריה לידועים ולאיכותיים במיוחד.

 

כמה דברים על הכספות הללו שכדאי להכיר

  • ייצור כל לסוגי הכספות – מי שפונה לחברת כספות ענבל יכול למצוא בקטלוג שלה את כל סוגי הכספות. החל מהכספות הסטנדרטיות לבית ולמשרד, דרך כספות כבדות ומשוריינות, עובר בכספות לשמירת נשק, ועד לכספות פנימיות שמחבורות שיריות לקיר, וכמובן כספות לבנקים ותאים נעולים לחדרי כספות. זה אומר שכל לקוח יכול לפנות לחברה, ולקבל את המוצר שמתאים לו.
  • תכנון אישי – יש מי שפונים לחברת כספות ענבל משום שהם רוצים לקנות כספת מתוך הקטלוג, אך יש גם קבוצה נוספת של אנשים וגופים: מדובר על מקרים שבהם אתם מעוניינים בכספת שתיוצר עבורכם באופן אישי ושתספק לכם מענה ספציפי. למשל אם אתם זקוקים לכספת רחבה במיוחד, עמוקה מאד, בעלת משקל ספציפי, עובי יוצא דופן, מנגנון פתיחה מיוחד, וכיו"ב. יתכן שאין עדיין קומבינציה כזו של כספת – אך בכספות ענבל ישמחו לייצר עבורכם באופן אישי את הכספת שאתם צריכים. כך אתם מקבלים מענה מדויק לדרישות הביטחון שלכם!
  • המלצות וגם רישיון – חשוב מאד לציין כי חברת כספות ענבל פועלת ברישיון מלא מטעם משטרת ישראל, והיא מעסיקה אך ורק מנעולנים עם רישיון, שיש להם עבר נקי ללא רבב. מעבר לכך, לחברה יש גם המלצות רבות וניסיון בעבודה על פרויקטים מיוחדים בתחום הביטחון, הכספות והמנעולנות.

 

הביטחון שלכם בידיים של ענבל

אם לסכם את נושא, הרי שמדובר על אחת מהחברות הישראליות המובילות ביותר בכל מה שנוגע לייצור והתאמה של כספות ללקוחות. כמובן שמדובר על חברה אחת מיני רבות – ואפשר לסקור גם חברות נוספות, עד שתמצאו את החברה שתתאים לכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *