הטעויות הגדולות ביותר בקידום אתרים

הטעויות הגדולות ביותר בקידום אתרים

עברו הימים שאתר אינטרנט היה נחלתם הבלעדית של החברות הגדולות. כיום, כמעט לכל חברה ישנו אתר אינטרנט.

בכל דקה נוצרים 571 אתרי אינטרנט חדשים, ובשל כך, הסבירות שמישהו ימצא את אתר האינטרנט שלך הולכת ופוחתת. לפיכך החשיבות של קידום אתרים נכון, גוברת והופכת הכרחית.

ישנן פעולות רבות, שאותן ניתן לבצע בתחום קידום האתרים, בכדי לשפר את סיכוי האתר שלך להתברג במקומות הראשונים במנוע החיפוש. במאמר זה נציג דוקא את הדברים שלא תרצה לעשות, ושעלולים לפגוע במאמצים לקידום האתר.

תוכן משוכפל

רובנו יודעים שתוכן משוכפל הוא דבר שפוגע בקידום אתרים. אך האם ידעתם שרוב התוכן המשוכפל הוא ענין שכלל אין לנו שליטה עליו? למזלכם ישנם כמה כלים שיכולים לעזור לכם למצוא תוכן משוכפל כמו Screaming frog ו Link Sleuth. לאחר שתמצאו את התוכן המשוכפל תצטרכו להסביר למנוע החיפוש איך לקטלג את העמודים הללו.

קישורים חוזרים רעים

קישורים חוזרים הם דבר טוב באופן כללי, אך קישורים מאתרים לא רלוונטים, קישורים מאתרי קישורים או קישורים מאתרי ספאם, יכולים לפגוע במאמצכם לשפר את דירוג אתר האינטרנט שלכם.

שימוש יתר במילות מפתח

זו בעיה הנוצרת כאשר משתמשים במילות המפתח בחלק ניכר מדפי האתר, וכך מנוע החיפוש מתקשה לקטלג את הדף שרצית שהגולשים ימצאו. הפתרון הוא להכווין את מנוע החיפוש לדפים מסוימים שבהם תשתמשו במילות המפתח.

Title ו Title Tags

שני אלמטים חשובים שעוזרים בקידום אתרים. מלבד החשיבות שלהם מבחינת קידום אתרים, הם מהווים את הטקסט שבו ייתקל הגולש כאשר יראה את האתר שלכם במנוע החיפוש.

Meta Description

אלמנט חשוב מאוד שרבים נוטים להזניח ולהתעלם ממנו. חשוב שה Meta Description יהיה שימושי לגולש, ובנוסף הוא צריך לכלול מילות מפתח בצורה שתיצור משפט הגיוני.

זמן טעינת העמוד

זהו אחד מהפרמטרים הכלולים באלוגריתם החיפוש של גוגל, אך מלבד זאת, זמן טעינה ארוך יגרום לגולשים רבים לזנוח את האתר שלך, דבר שיפגע עוד יותר בתוצאות הדירוג.

תוכן לא מעניין

תוכן שלא מספק ערך מוסף לגולש פוגע בקידום האתר , ועדיף שיישאר מחוץ לאתר. באופן כללי עדיף מעט תוכן איכותי מאשר המון תוכן סתמי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *