מכונת בועות סבון יד שניה

מכונת בועות סבון יד שניה

כמו כל מכונה או מכשיר אחר שיש בעולם, גם מכונות בועות סבון נמכרות באתרי מכירה יד שנייה. האם כדאי לקנות את המכונה המשומשת או שמא עדיף לקנות מכונה חדשה? זה תלוי בכמה פרמטרים ועל כולם נרחיב במאמר הבא.

למה בכלל לקנות מכונת בועות סבון יש שנייה?

השאלה בכותרת יכולה להתחלק לשתי שאלות נפרדות כאשר הראשונה שבהם היא למה לקנות מכונת בועות סבון בכלל. מכונת בועות סבון יכולה להיות שימושית לאירועים רבים ואם אתם רוצים לפתוח עסק מעניין ומגוון בלי השקעה כספית גדולה מידי, זה העסק בשבילכם. מכונה בועות סבון יכולה להיות אטרקטיבית גם לאמבטיה עם התינוק שלכם ולמסיבות יום הולדת של בני משפחה וחברים. מכונת בועות סבון יד שנייה אטרקטיבית בעיקר בזכות המחיר שלרוב יהיה נמוך יותר מאשר מכונה חדשה ממוצעת.

מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים מכונה יש שנייה?

  • מכונת בועות סבון יד שניה יכולה להיות קנייה משתלמת במיוחד בעיקר אם תגלו למה בכלל מוכרים אותה. תתעניינו מעט במוכר ומהי סיבת המכירה כי יכול להיות שהוא מוכר אותה בגלל שהיא לא מספקת את הדרישות שלו והוא עבר למכונה מקצועית יותר. מצב זה יכול להיות  בטוח יותר מאשר אדם שמוכר את המכונה שלו כי היא מגלה תקלות רבות. לא תמיד יספרו לכם את האמת אך כמובן שכדאי להתעמק בנושא ואולי תצליחו לגלות פרטים חשובים.
  • עוד דבר שחשוב לבדוק הוא עניין האחריות. אחד החסרונות הגדולים ביותר בבחירת מכונות ומוצרים יש שניה ולאו דווקא מכונת בועות סבון, הוא שאין אחריות על המכונה. האחריות בדרך כלל ניתנת לשנה ובשנה הזו אם יש תקלה כלשהי אתם יכולים להיות בטוחים שיטפלו בה. במידה וזו מכונה משומשת כל תקלה תהיה אחריות שלכם בלבד.
  • מכונה יד שנייה יכולה להיראות לכם זולה במיוחד אך עד שלא תבדקו את המחיר של מכונה דומה וחדשה, לא תדעו עד כמה הקנייה שלכם באמת משתלמת. בדקו מה התעריף של המכונה בחנויות אחרות ואצל משווקים שמציעים מכונה יד ראשונה, ותדעו האם בכלל החיסכון שלכם גדול ומצדיק קנייה של מכונה משומשת.

מכונת בועות סבון יד שניה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *