מתנפחים למפעילים – עשה ואל תעשה

מתנפחים למפעילים – עשה ואל תעשה

הפעלת מתנפחים היא מקצוע שצריך להתייחס אליו ברצינות גמורה

מתקנים מתנפחים הם המרכז של אירועים רבים הקשורים לילדים. מי מאתנו לא זוכר את עצמו בתור ילד קופץ מעלה ומטה על מקפצה מתנפחת מהנה, גולש במורד מגלשת מים מתנפחת או אפילו מטפס על קיר טיפוס מתנפח? מדובר בחוויות שכל אחד ואחד מאתנו חווה בילדותו, ואת החוויות הללו בדיוק אנשי ההפעלה של עולם המתנפחים אמונים להעביר לילדים של הדור הזה. כעת חשוב להבין פרט בסיסי: הפעלת מתנפחים היא כלל וכלל לא משחק, אלא מקצוע. בשביל להפעיל מתנפחים לא מספיק לחפש את הפרסום הראשון של מתנפחים למכירה, לקנות מתקן ולהתחיל לשווק את עצמך בגני ילדים ובבתי ספר. בשביל להפעיל מתנפחים צריך להכיר לעומק את תכונותיו של המתקן שאתה מפעיל, את ההנחיות וההגבלות הבטיחותיות של כל מתקן ומתקן, ולהתייחס לכל מתקן כאל מקור פרנסה כמו גם כאל נקודת תורפה שיכולה להיות גם מסוכנת אם לא נתייחס אליה כראוי. כעת נגע בהנחיות ובכללים הבטיחותיים הבסיסיים שעלינו להכיר בתור מפעילי מתנפחים שרוצים לעשות עבודתנו בצורה האיכותית, המקצועית והבטיחותית ביותר.

כללי הבטיחות הבסיסיים והחשובים ביותר בבחירה והפעלה של מתנפחים למכירה

  • התנאי הבסיסי ביותר להפעלה של כל מתקן מתנפח הוא הכרה של המתקן לאורכו ולרוחבו. כל מתקן מתנפח שונה ממשנהו, ולכל מתקן מתנפח הנחיות והגבלות מדויקות באשר להפעלתו והשימוש בו. אסור לחרוג מהנחיות והגבלות אלה בשום פנים ואופן! אם ננסה לעגל פינות, כמו לדוגמה אם ננסה להעלות יותר ילדים על המתקן ממה שרשום ומפורט עליו, אנחנו מסתכנים ביציאה שלו מכלל פעילות במקרה הטוב ובמקרה הרע בנזק שיכול להיגרם לילדים עצמם. מאחר ואנחנו רוצים לשמור על מקור הפרנסה שלנו ועוד יותר מכך אנחנו רוצים לשמור על בטיחות הילדים שעל המתקנים שלנו, חשוב להכיר היטב את ההנחיות המדויקות באשר למתקנים שלנו ולא לחרוג מהן.
  • מתנפחים מכל סוג, בטרם ניתן להתחיל להשתמש בהם, עוברים אישור של מכון התקנים. לכן, גם אם נתקלתם באפשרות של מתנפחים למכירה מיד שנייה, עליכם לוודא במשנה זהירות שמדובר במתנפחים שעברו את אישור מכון התקנים. האישור הזה הוא חשוב משתי סיבות – הסיבה הראשונה והחשובה ביותר היא סיבה בטיחותית, שכן מתנפח שלא עומד בתנאי הבטיחות יכול להיות מסוכן לסביבה ולילדים שעליו. הסיבה השנייה היא עסקית, משום שמכון התקנים רשאי להחרים ולשלול את רשיון העבודה של מי שמפעיל מתקנים שלא עברו אישור שלו.

עם בטיחות לא משחקים, והמתנפח גם הוא לא משחק עבור המפעיל

כשאנחנו בוחנים מתנפחים למכירה, אנחנו צריכים להיות בטוחים שאנחנו מבצעים קנייה חכמה של מוצר איכותי ובטיחותי. כמקור פרנסה שלנו, עלינו לוודא כי הוא עומד בסטנדרטים המחמירים ביותר של מכון התקנים בתחומו. בהחלט ניתן, אם נרצה להיות בטוחים ולתקן נזקים קודמים, לפנות לחברות שעוסקות במתנפחים שיכשירו ויבצעו את התיקונים הנדרשים ליישור המתנפח שבבעלותנו לסטנדרטים אלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *