בלוגר, תפקיד מרתק

בלוגר, תפקיד מרתק

האינטרנט משנה את כללי המשחק בכמעט כל תחום שאנחנו מכירים במאה ה-21

מתישהו בתחילת העשור הקודם, החל מדיום האינטרנט לצבור את התאוצה האדירה שהיוותה את יריית הפתיחה להתפתחות האדירה שהובילה את העולם של היום להיות עולם שמבוסס בצורה חסרת תקדים על רשת האינטרנט. אנחנו עושים הכל דרך האינטרנט כיום, במהירות גבוהה מאי פעם ובצורה פשוטה מאי פעם – ולאינטרנט ולכוחות המשמעותיים בו יש יכולת השפעה אדירה על העולם שלנו בתחומים רבים מספור. חלק מהותי מכך הוא הבלוגים – יומני רשת שמהווים פתחון פה לכותבים בתחומים רבים מספור, המכונים גם בלוגרים – וכיום, כוחו של בלוגר הוא כוח שאי אפשר לזלזל בו בתחומים רבים.

מהם הנושאים השונים דרכם בלוג יכול להפוך לכוח משמעותי, ובאיזו צורה?

  • כמה דוגמאות – אחד התחומים שבו בלוגר יכול להפוך למשמעותי, דרך עבודה לא פשוטה אך מתגמלת, הוא התחום הפוליטי. בלוגים פוליטיים מהווים כיום פלטפורמה חשובה כמו אם לא יותר מאתרי החדשות, כאשר גם בתחום הספורט המצב דומה. גם בלוגים שפונים ללייף סטייל ולא לחדשות, כמו בלוגים בנושאי אופנה או אוכל – יכולים להוות לכוח משמעותי אפילו מבחינה מסחרית, אם יש להם את היצירתיות והמעוף. איך זה קורה? נסביר.
  • איך זה קורה? בלוגר לא הופך לכוח משמעותי ביום אחד, וגם לא בשנה אחת. בכדי שבלוג יהפוך למקור מידע ולכוח משמעותי בתחומו, נדרשת קודם כל עבודה קשה. דרך עבודה קשה, יצירתיות ויכולת לתת את הערך המוסף, הבלוג צובר קהל מעריצים נאמן, עד אשר הוא הופך לחלק בלתי נפרד מנוף האינטרנט המיינסטרימי של גולשים רבים יותר ויותר. היכולת לתת את הערך המוסף, בכל תחום באשר הוא, היא בדרך כלל מה שעושה את ההבדל בכל מה שנוגע להצלחה של בלוג.

בין אם למטרות פנאי והנאה ובין אם באג'נדה כזו או אחרת – אי אפשר להמעיט בכוחו של בלוג

בין אם מדובר בבלוג פוליטיקה, רכילות, תקשורת או אופנה – בלוגר חכם ויסודי, יצירתי ושקדן, הוא כוח שאי אפשר לזלזל בו כיום. הבלוגים משנים את העולם יום אחר יום – ותפקיד הכותבים והיוצרים שלהם הופך למשמעותי יותר ויותר בעולם שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *