הבנת מחזור החיים של רעפי אספלט

הבנת מחזור החיים של רעפי אספלט

עם מספיק זמן, אפילו חומרי הגגות העמידים ביותר יכולים בסופו של דבר להישחק. גגות אספלט הם בהחלט לא יוצאים מן הכלל. רעפי אספלט ואיכותית יכולים להחזיק עשרות שנים לפני שתראה את הסימנים הראשונים של בליה. לרוב תבחין כי הגג שלך מתקרב לסוף אורך חייו כאשר הוא מתחיל להזדקק לתיקונים ותחזוקה בתדירות גבוהה יותר מבעבר. לכן זה עוזר להבין את הסימנים של מערכת קירוי מזדקנת כדי לעזור לכם להחליט אם זה יותר נכון להמשיך לשלם עבור תיקונים או להשקיע בגג חדש.

 

המשך לקרוא כדי לראות איך מומחי הקירוי  באבירם גגות מראים לך את התסמינים המעידים על כך שמערכת הגגות שלך מתקרבת לסוף חייה.

הבנת מחזור החיים של רעפי אספלט

רעפים מתחילים להזדקן מיד לאחר ייצורם ואפילו לפני התקנתם. בשלב ראשוני זה ההידרדרות מתרחשת בקצב כמעט זניח. גורמים מסוימים יכולים להאיץ את התהליך הזה, עם זאת, תלוי כיצד מטפלים באחסון הרעפים. המשמעות היא שאתה רוצה רק עובדים מקצועיים ומוסמכים שיטפלו בחומרים שלך.

שלב התקנה וריפוי

לאחר שנחשפו הרעפים לגורמים, קצב ההידרדרות עולה במהירות. בשלב זה, זה נורמלי שיש אבדן גרגירים במערכת הגג. אלה הם עודף חלקיקים שלא דבקו בבבקרת הרעפים במהלך ייצורו. בשלב זה האספלט מתחיל להירפא ולהתקשה, ויוצר שכבה חיצונית קשה המשמשת כמגן העיקרי שלה. לא יהיה צורך בתיקון גגות  למשך זמן רב.

הזדקנות רעפי אספלט

גורמים רבים יכולים להשפיע על הקצב בו הרעפים האספלטיים שלך מאבדים את איכותם. אלה כוללים את איכות ההתקנה, את האיכות של הרעפים עצמם, את הכיוון ואת השיפוע של הגג שלך, ואפילו את עוצמת מזג האוויר אליו נחשף הגג שלך. בשלב זה, רעפים בודדים הופכים סדוקים ונזק פיזי גלוי לעין מתחיל להופיע. כשזה קורה, הגיע הזמן לשקול לקבל גג חדש.

באבירם גגות אנו משרתים אנשים מאזור המרכז עם הרבה לקוחות מרוצים במיוחד לביצוע בניית גגות .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *