חשיבות בחירה נכונה של חנות אוכל לחיות בבאר שבע

חשיבות בחירה נכונה של חנות אוכל לחיות בבאר שבע

חיות מחמד עלולות לחוות תגובות שליליות של מערכת החיסון, למזונות שאינם מתאימים להן. אלו הן תגובות אימונולוגיות, שהן אלרגיות למזונות, או למרכיב (למשל חלבון במזון) שעלולות להוביל להופעת סימנים דרמטולוגיים (למשל עור אדום, מגרד) ו/או בעיות במערכת העיכול (למשל שלשולים, הקאות).

בעוד שמרכיבים כגון עוף, בקר וסויה ניתנים לזיהוי בקלות כמקורות חלבון, בבחירת המזונות המתאימים, חשוב גם לקחת בחשבון מרכיבים המספקים בעיקר פחמימות כגון אורז, חיטה ותירס, שכן אלה מכילים גם כמות קטנה של חלבון .

הבסיס לתזונה נכונה של חיות מחמד

תזונה נכונה לחיות מחמד מבוססת על הימנעות משימוש במזונות שמכילים אלרגנים נפוצים, ואכלתן במזונות שמבוססים על חלבונים בריאים (כגון כבש או סלמון), שיש להם סבירות מופחתת להוביל לתגובות אלרגיות. זוהי גישה יעילה ביותר להגנה על בריאות חיות המחמד, אם כי ייתכן שיהיה צורך לנסות יותר מתזונה חדשה אחת שמבוססת על חלבונים בריאים, עד למציאת תזונה מתאימה.

חנות אוכל לחיות בבאר שבע מספקת מוצרי מזון בריאים שמשתמשים במקורות חלבונים מן החי ומקור אחד של פחמימות.

חשיבות התזונה ההיפואלרגנית

בחנות חיות שמקפידה על תזונה נכונה לחיות מחמד, תוכלו למצוא גם מזונות היפואלרגניים שמכילים חלבונים שעברו הידרוליזה. על ידי שימוש בהידרוליזה אנזימטית מבוקרת, חלבונים יכולים להתפרק באופן חלקי או נרחב לפפטידים קטנים יותר שיכולים להיות קטנים מכדי שניתן יהיה לזהות אותם על ידי מערכת החיסון, מה שהופך אותם להיפואלרגניים.

יתרון אחד של גישה זו הוא שמזונות אלו יעילים גם להגנה על בריאות חיות מחמד שאלרגיות לחלבון שלם. לדוגמה, כלבים שסובלים מבעיות במערכת העיכול ו/או שחוו בעיה דרמטולוגית בעקבות אכילת חלבון סויה, מגיבים היטב לחלבון סויה שעבר הידרוליזה.

כמה מילים לסיום

חנות אוכל לחיות בבאר שבע מספקת מגוון פתרונות יעילים לתזונה המתאימה והבריאה לחיות מחמד. כאשר בוחרים נכון את המזונות, עם ייעוץ של צוות מקצועי שיודע להתאים את המזון הנכון לחיית המחמד שלכם, על בסיס גילה ומשקלה, ניתן לבצע בחירה מושכלת על מנת לתמוך בצרכים התזונתיים שלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *