כלכליסט – העיתון הכלכלי של המדינה

כלכליסט – העיתון הכלכלי של המדינה

כלכליסט הוא מוסף בתוך העיתון הראשי של ישראל ׳ידיעות אחרונות׳. העורך הראשי של המוסף והמוציא לאור שלו הוא יואל אסתרון. המוסף מופץ לרחבי הציבור חמישה ימים בשבוע. מדובר במוסף כלכלי חשוב וחיוני התורם רבות למידע הפיננסי לציבור הישראלי. המוסף עצמו יצא לאור בשנת 2008 ומטרתו הייתה לחבר את הישראלים לנושאים כלכליים עדכניים חשובים. יש מגוון נושאים בהם העיתון עוסק ביניהם שוק ההון, חדשות עסקיות ו/או כלכליות בארץ ומחוץ לישראל, אנשי עסקים, עסקאות נדל״ן חשובות, תעשייה ועוד. בנוסף עיתון כלכליסט מביא מגוון של מאמרי דעה אותם כותבים מומחים בנושאים כלכליים שונים. בעיתון קיימים מגוון של מדורים, חלקם קבועים וחלקם מתחלפים ביניהם מדור נדל״ן, מדור עסקי ספורט, מדור רכב, צריכה ועוד.

 

כלכליסט באינטרנט

כמו עיתונים רבים נוספים כלכליים ושאינם כלכליים, גם אנשי כלכליסט השכילו להבין את המהות והחשיבות של אתר אינטרנטי זמין, מעודכן ונגיש. האתר הושק בשנת 2008 והוא דומה בהרכבו הטכני לעיתון. האתר מציג באופן קבוע את מצב הבורסה בעולם ואת המדדים השונים שלה. בנוסף מועלות כתבות באתר בנושאים שונים בינהם הסדרי טיעון, עדכונים על וול סטריט, מיזוגי חברות, העברות של חברות או התרחבות שלהן מחוץ לישראל, אנשים שנהנים מהטבות שונות בהתאם למיסים ועוד.

כמו כן, הפן הכלכלי מוצג בנושאים שונים ומגוונים על ידי כותבי האתר. נושאים המועלים על הפרק מדי יום חופפים לתחומים כמו משפט, פנאי, ספורט, טכנולוגיה, מאמרי דעות ועוד. בנוסף קיימת קטגוריה באתר כלכליסט הנקראת כלכליסט טי וי דרכה ניתן לצפות בכתבות אונליין.

 

כלכליסט בפייסבוק

לעמוד הפייסבוק של כלכליסט יש יותר מ- 130,000 לייקים אותם צבר העמוד בשנים האחרונות. העמוד מעלה בדיקות מוצרים שבוצעו ברשתות הסופר מרקטים, עדכונים חשובים על נושאים כמו פנסיה, סקרי שוק, התפתחויות טכנולוגיות, עדכוני חדשות חשובים כמו מה קורה עם סוגיית אורנג׳ ועוד.

כלכליסט בפייסבוק, באינטרנט ,דרך העיתון וגם באמצעות האפליקציה אותה ניתן לחבר לסמארטפון או לטאבלט האישי מאפשרים לנו להישאר מעודכנים בנושאים כלכליים שונים, לבחור את השוק, לראות השקעות אטרקטיביות בכל זמן נתון, ומכל מקום 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *