מחסן עצים רחובות

מחסן עצים רחובות

לאחרונה עברנו אני ואשתי לדירת גן ברחובות לאור התרחבות המשפחה שלנו, אשתי צפוי ללדת בעוד מספר חודשים והחלטנו שהגיע הזמן לעזוב את תל אביב ולעבור לדירה גדולה יותר באזור שקט יותר, שיענה לנו על כל הצרכים שלנו. כתוצאה מכך החלטנו לרכוש זה מכבר דירה ברחובות והשבוע עברנו אליה באופן סופי. היתרון המשמעותי של דירת גן הוא כמובן מרחב הגינה האינסופי שהגינה מעניקה לך, עבור אשתי זה יהיה אידיאלי לקום בבוקר עם הילדה, לצאת החוצה שהיא תשחק ותזחל לה בגינה החדשה שלנו, אך בעקבות זאת התעוררה בעיה אחת קטנה. במשך רוב שעות היום השמש יוקדת על הגינה שלנו היות והכיוון שלה פונה לדרום מזרח, כך שנוצר מצב שמשעות הבוקר עד שעות הצהריים החמות ישנה שמש כל הזמן במרפסת, דבר שאינו אידיאלי עבור ילדה קטנה.

אני ואשתי החלטנו שאנחנו צריכים פתרון הצללה כלשהו, כאשר אשתי ביררה על מרקיזה לגינה, דבר שהיה מגביל את האזור המוצלל לאור הגודל הקטן של המרקיזה. לכן, החלטנו ביחד כי הדבר הנכון ביותר לעשות הוא פרגולה בחצר שלנו. הלכנו עוד באותו היום למחסן עצים ברחובות על מנת להתחיל את התהליך של בניית הפרגולה היות ואני אוהב לעשות דברים בעצמי במרחב הביתי, ובמהלך השנים עשיתי כמה פרויקטים כאלו של עשה זאת בעצמך והחלטתי שהגיע הזמן לעשות אחד בבית החדש.

במחסן עצים רחובות קיבלו אותנו בברכה כבר מהרגע הראשון ולאחר שיחה קצרה של הבנת הצרכים שלנו הלכנו מיד לבחור את סוג העץ אשר ישמש אותי לפרויקט עצמו. כבר באותו שבוע העצים לפרגולה הגיעו אליי חתוכים למידות וברמת הגימור בה ביקשנו את העצים, דבר שהפתיע אותי לטובה מאוד. במחסן העצים דאגו להסביר לי גם איך לעבוד עם העץ בצורה נכונה ורכשתי מהם מספר אביזרים משלימים לעבודה עם העץ על מנת שאוכל להשלים את בניית הפרגולה ברמה גבוהה. היות וזו הפרגולה הראשונה שאני בונה מן הסתם, היו לי מספר בעיות עם כמה עצים ולכן נאלצתי לרכוש עוד מספר לא רב של עצים, אשר סופקו לי על ידי מחסן העצים יום לאחר שהתקשרתי אליהם והזמנתי כמו נוספת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *