מטבחים מודרניים 2020 – כל החידושים

מטבחים מודרניים 2020 – כל החידושים

המטבח הוא ללא ספק אחד החללים בבית בהם אנו מבלים זמן לא מבוטל. במטבח אנו שותים את כוס הקפה הראשונה לצד קריאת כותרות העיתון, לפעמים גם את הכוס השנייה. במטבח אנו מצטיידים באוכל למהלך יומנו מחוץ לבית, במטבח אנו מבשלים למהלך השבוע ארוחות צהריים או ערב ובמטבח אנו מבלים זמן איכות עם האנשים הקרובים לנו ביותר. בכל שנה, תחום המטבחים עולה רמה ומתווספים למטבח חידושים רבים וייחודיים. בחרנו להציג בפניכם את החידושים של המטבחים המודרניים לשנת 2020.

 

אחסון

אין ספק כי סוגיית האחסון עולה בכל פעם מחדש. בשנים האחרונות, יצרניות המטבחים השונות החלו לחפש פתרונות אחסון מגוונים וייחודדים זאת במטרה לחסוך במקום ולהשיג במטבחים הקטנים מקום אחסון שיאפשר לנו מצד אחד להנות מפונקציונליות מירבית ומצד שני לא להתפשר על כמות המוצרים שאנו מעוניינים לאחסן. אחד הדברים המאפיינים את המטבחים המודרניים לשנת 2020 הוא העובדה שאין כמעט מוצרי חשמל או מוצרים חשופים לעינינו, הכל מוחבא במקומות מוסתרים ייעודיים. אחת השיטות ליצור את אותו אחסון מיוחל הוא באמצעות מגירות דו קומתיות המצויידות במגירות עליוניות נשלפות שאינן מפריעות במקומן לאחסן סירים, מחבתות, סטים של צלחות ועוד.

 

הכל באחד

רעיון נוסף שתופס תאוצה הוא לרכוש מכשירים חשמליים המאפשרים לנו להנות ממגון של פעולות במכשיר אחד כדי לחסוך מקום של שיש למטבח מודרני . תנורים המגיעים יחד עם מיקרוגל, מיקסרים שיודעים לבשל מרקים וריבות, מכשיר שיודע לאפות לחמים בקיצור -החידושים הטכנולוגיים תופסים מקום של כבוד במטבח המודרני החדשני.

 

התאמה לצרכים

זה אולי אחד הדברים הכי חשובים במטבח המודרני של השנתיים האחרונות. מטבחים מודולריים לדוגמא החלו לצוץ זאת במטרה לאפשר לבתים בעלי חלל מוגבל להתאבזר במטבח מודרני בדיוק כמו בתים או דירות גדולים בעלי חלל גדול. בנוסף, חשוב להתאים את עיצובו של המטבח המודרני לצורכי המשפחה בין אם מדובר בבית שמבשל 3 ארוחות בכל יום או בבית שנוטה להזמין סושי, פיצות או אוכל מבושל מוכן.

 

לסיום המטבח המודרני של שנת 2020 משלב בתוכו עיצוב יוצא דופן, שימוש במגוון של חומרי גלם, צבעים נקיים, קווים פשוטים ופונקציונליות מושלמת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *