משחקים צ'אנס ישיר בקלות

משחקים צ'אנס ישיר בקלות

צ'אנס ישיר הוא אחד ממשחקי ההגרלות הכי פופולרי בישראל, ומדי שבוע מניב עשרות ומאות אלפי ₪ לזוכים המאושרים שניחשו נכון את סדרות הקלפים שעלו בגורל. את המשחק ניתן לשחק בדוכני מפעל הפיס הפזורים בארץ, או בנקודות המכירה, עם 7 הגרלות שנערכות מדי יום בין השעות עשר בבוקר לעשר בלילה, ועוד חמישה משחקים שנערכים במהלך סוף השבוע.

במהלך שנות פעילותה, מפעל הפיס שדרגה את מערך המשחקים שלה כך שהיום, מלבד הגרלת הלוטו, החברה מפעילה שפע משחקים מהנים אחרים, שהתוצאות שלהן משודרות בנקודות המכירה בשידור חי, וכמובן בטלוויזיה, ותמיד ניתן לעקוב אחר התוצאות באופן מקוון.

להבדיל מהגרלת הלוטו, אתם בוחרים כמה להשקיע במשחק

גם הפרסים של המשחקים גדלו באופן משמעותי במהלך השנים, ועם משחק צ'אנס ישיר, ניתן לזכות בכפולות של עד חמש מסכום ההשקעה, ולבחור כל סכום השקעה מועדף על מנת להשתתף במשחק.

קיימות מגוון שיטות לנחש את הקלפים שיעלו בגורל, כולל סקירת ניתוח התוצאות משנים קודמות או פנייה אל מומחים אנליטיים שיוכלו לחזות את התוצאות באופן מדעי.

אבל כל הכיף זה לשחק את המשחק באופן שרירותי לחלוטין, או להניח למכונות האוטומטיות בנקודות המכירה לבחור את הניחושים, כדי להניח את כל סיכויי ההצלחה במשחק ביד הגורל, ולהמתין לתוצאות. בסופו של דבר, כל אחד זוכה, בפרס הגדול או בפרס שאחריו, שגם הוא זמין בסכום שאינו מבוטל.

משחקים צ'אנס ישיר מכל מקום

ניתן לשלוח טפסי 12 גם דרך האפליקציה, מנוחות הבית, ומסביב לשעון, דרך הטלפון הנייד, הטאבלט או המחשב, ולהתחבר להגרלות. האפליקציות מאפשרות גם ניסויים על מנת להתמחות במשחק, ואז, כשתרגישו בטוחים, תוכלו לבחון את הכישורים שלכם בהשתתפות במשחקים בזמן אמת.

כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לאפליקציה, לבחור את סוג המשחק המועדף עליכם, לאשר אמצעי תשלום, לשחק, ולשלם. בכמה קליקים בלבד, אתם כבר בפנים, ואז, כשהתוצאות מתפרסמות, אתם מקבלים הודעה מידית שאומרת לכם אם זכיתם או לא, וכמובן שתמיד תוכלו לבדוק את הטפסים בתחנות מפעל הפיס, על מנת לוודא שהתוצאות המקוונות שקיבלתם אכן נכונות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *