נזילות סמויות

נזילות סמויות

נזילות סמויות כשמן כן הן, למעשה מדברים על נזילות שאף אחד לא רואה אותן אבל כן חש בתסמינים הבאים לידי ביטוי בריח רע, עובש בכל פינה ואפילו סדקים כאלה ואחרים באיטום או אז חשוב מאוד לגלות את סיבת הנזקים שנוצרו בקירות או ברצפת הנכס באמצעות שירותים שמקורם באיתור נזילות.

גילוי הנזילות בזמן לא רק שישמור על המבנה הקיים אלא ישמור מנזקים גדולים יותר העלולים להסתכם לא פעם ולא פעמיים בסכומי כסף בלתי מבוטלים ובפגיעה ודרישה לתשלום גם בגין נזקים שנגרמו לסביבה ולשכנים שליד.

רוצים שזה לא יקרה לכם? אין לכם דרך כיצד לדעת ולשנות את המצב? הנה הסיבה העיקרית מדוע חשוב לאתר את הנזילה הסמויה בזמן ויפה שעה אחת קודם.

צמצום הנזק ואיתור הנזילות הבלתי נראות לעין

כפי שהבנתם, יש לא מעט סיבות שבגינן חשוב לאתר נזילות סמויות והגדולה מכולן קשורה בצמצום ומזעור הנזקים לרבות ההוצאות הכספיות. אז איך עושים את זה נכון? לפני כן חשוב להכיר בסימנים שמעידים על המצב החדש. האם קיימת נזילה בברז? או בחלק מסוים מהרצפה? מה לגבי חשבון המים? האם הוא גדול ביחס למה שהייתם מקבלים עד כה?

אם המים שיוצאים מהברז עכורים ויש טחב על הקירות יש לכם כבר מספיק סימנים המעידים על נזילות סמויות רק היכן הן באמת נמצאות ואיך מאתרים אותן?

איך מוצאים נזילה קיימת? רב הנסתר על הגלוי

איתור נזילות סמויות יבוצע באמצעות טכנולוגיה מתקדמת כך שלא יידרש שום שבר או הרס שבסופו של דבר יעלה לכם הרבה יותר. במעמד זה בעלי המקצוע יפעילו את כל הציוד העומד לרשותם החל בבדיקת הבדלי טמפרטורה ועד מצלמות אינפרה שתאתרנה את הנזילה ותעיד על מיקומה בלי לייצר שום שבר או סדק בתקרה או ברצפת הנכס.

מרגע הגילוי בעלי המקצוע יעשו את כל המוטל עליהם ובין היתר ישתמשו בשיטה הנפוצה יותר של בלון בעל לחצים ברומטריים שיספק למעשה סוג של צינור אחר במקום הפגום והצבתו במקום שבסופו של דבר ימגר את הנזילה הבלתי פוסקת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *