ספסלים מעץ וריהוט גינה

ספסלים מעץ וריהוט גינה

כאשר אנחנו מדברים על ספסל מעץ הדבר הראשון שעולה לנו בראש אלו הם ספסלי הרחוב הרגילים שאנו רגילים לראות בכל פינת רחוב, ברחובות ראשיים או מחוץ למקומות ציבוריים ואפילו בגני שעשועים.

אך בשנים האחרונות תחום ריהוט הנוי התפתח מאוד ברחבי העולם וכתוצאה מכך, החל להתפתח בשנים האחרונות גם בארצנו.

בתים רבים היו זקוקים לפתרונות ישיבה לחצר, לגג, למרפסת או לגינה בעיקר לאור העובדה שלא ראו לנכון להשקיע בריהוט הגינה את אותם סכומים אשר משקיעים בו.

הרי אין סיבה שנשקיע בריהוט סכומי כסף שיכולים להגיע לאלפי שקלים, בעוד אותם הרהיטים לא יהיו בתוך הבית, ויהיו חשופים לפגעי מזג האוויר השונים כמו שמש, גשם, ברד, חול, אבק וכדומה.

אותם תנאים בהם עומדים רהיטים בחוץ בעייתיים לרהיטים יוקרתיים ועל כן פתרון של ספסל מעץ הוא הדבר האידיאלי.

 

בראש ובראשונה ספסל עץ יתאים לכל פינה בבית, אם מדובר במרפסת או בגג הבית, ניתן אפילו לקשט אותו בריפוד כריות בד או עור סינטטי ובכך להעניק לו מראה יוקרתי שיכול להשתלב עם כל סוג של עיצוב, או פשוט להשאיר את הספסל מעץ כמו שהוא ולהשקיע בסוג עץ איכותי.

יחד עם זאת, במידה ואנו מעוניינים להציב ספסל מעץ בחצר או בגינה הדבר אפילו עוד יותר מתאים שכן חומר העץ משתלב היטב בסביבה של גינה, דשא, צמחיה, פרחים ועצים.

גם פה ניתן לשדרג את הנראות עם כריות לספסל רק שהיתרון המרכזי פה הוא שאנו יכולים לקחת את הכריות לניקוי יבש במידה ואלו מתלכלכות, שכן, יהיה לנו מעט קשה לקחת ספה שלמה לניקוי, מה שהופך את הספסל מעץ לפתרון ישיבה אידיאלי לחצר הבית.

 

יתרון נוסף של ספסל מעץ הוא שהטיפול בחומר הגלם עץ הוא יחסית קל ולא דורש הרבה מאמץ.

אחת למספר שנים מומלץ לטפל בעץ על ידי צביעת שכבה מגנה על מנת לשמור על חיי הרהיט בטווח הארוך.

הדבר יכול להעשות על ידכם בפעולה פשוטה וקלה או על ידי בעל מקצוע.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *