עיריית הוד השרון

עיריית הוד השרון

הוד השרון היא ללא ספק בין הערים המפותחות והמבוקשות למגורים בקרב זוגות צעירים ומשפחות בישראל. העיר ממוקמת בדרום נפת השרון ושייכת למחוז מרכז. היא התחילה את דרכה כמועצה מקומית בשנות ה-60 כאשר מגדיאל, רמאתיים, כפר הדר ורמת הדר התאחדו להן. העיר הוד השרון גובלת עם פתח תקווה, רמת השרון, הרצליה וכפר סבא. משמעות השם של העיר הינו הוד – הדר ושרון – שרון האזור שבו ממוקם היישוב. עיריית הוד השרון הפכה את כל התהליכים המתבצעים מול העירייה לפשוטים, מהירים, קלים ומותאמים לעולם המודרני בשנות ה-2000. עיריית הוד השרון הקימה אתר אינטרנט איכותי המחולק ל:

 

  1. אגפים ומחלקות – האתר מחלק את גל המחלקות בעיר בצורה ברורה ונוחה לשימוש. ניתן להיכנס בקלות ולקבל מידע רלוונטי בהתאם לאגף אליו אנו זקוקים לשירותיו. אגף חינוך ומחלקת חינוך, אבף לשירותים חברתיים ורווחה, מחלקת ביטחון, המחלקה הוטרינרית, רשות הספורט, מינהל הכספים ועוד. חלוקה זו מאפשרת לתושבי העיר לקבל את הכתובת, הטלפונים, הפקס, האימייל לפנייה ישירות אל אותו אגף. בנוסף, גם קבל קהל של אותו אגף מוצגת באתר.
  2. ספר טלפונים- ניתן דרך האתר להצטרף לעירונט, לקבל מידע לגבי תושב חדש, להיחשף למודעות עירוניות ועוד.
  3. תשלומים – את כל התשלומים לעירייה ניתן לבצע דרך האתר מה שחוסך לנו המון זמן, תורים ובירוקטרטיות. תשלומי ארנונה ודוחות חנייה מתבצעים בקלות דרך אתר האינטרנט.
  4. שירות לתושב – תחת קטגוריה שירות לתושב ניתן לקבל המון מידע כמו למשל חוקי עזר עירוניים, תלונות הציבור, מפת גזם, מתקני מיחזור, קו ישיר לראש העיר ועוד.

 

לסיכום, הוד השרון היא בהחלט עיר קסומה שבה עיריית הוד השרון עושה הכל בכדי לספק את כל הצרכים ומענה מלא לתושבים. ספרייה, פארקים, בתי קפה מסעדות, מרכזים מסחריים, קופות חולים – אלו ועוד עומדים לשירות התושבים. גם מערכת החינוך מפותחת מאוד בהוד השרון ומציעה גנים, בתי ספר, תיכונים ברמה גבוהה. דרך האתר ניתן לקבל את כל המידע הרלוונטי וכך לחסוך זמן יקר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *