Iker Casillas כדי שכדורגל יעבור את ידי הקסם של צריך הרבה מזל.

Iker Casillas כדי שכדורגל יעבור את ידי הקסם של צריך הרבה מזל.

 

Iker Casillas הוא שחקן כדורגל ספרדי המשחק בעמדת השוער ונחשב לאחד השוערים הטובים בכל הזמנים.

Iker Casillas נולד במדריד בירת ספרד בשנת 1981.

במהלך הקריירה שלו קטף Iker Casillas כמעט תואר אפשרי בכדורגל העולמי, החל מתארים קבוצתיים ועד תארים אישיים.

בין התארים האישיים שלו ניתן למצוא את תואר השחקן הצעיר המצטיין של השנה, השוער שספג הכי מעט שערים בעונת כדורגל סדירה, שוער השנה מטעם פדרציית הכדורגל העולמית, שוער השנה מטעם פיפ"א ושוער השנה מטעם אופ"א בעוד שבין תאריו הקבוצתיים ניתן למצוא את אליפות ספרד, גביע המלך הספרדי, הסופר קאפ הספרדי, גביע אירופה לאלופות, הסופר קאפ האירופאי וגביע העולם העולם למועדונים.

את כל התארים האישיים והקבוצתיים קטף Iker Casillas במסגרת היותו שחקן ריאל מדריד.

במסגרת נבחרת ספרד, לבש קאסיאס את אפודת השוער הראשון במדים הלאומיים עד כה ב- 156 משחקים רשמיים, כאשר ברובם שימש בתור קפטן הנבחרת וזכה עימה בתואר אלופת אירופה לנבחרות במסגרת טורניר יורו 2008 ובאליפות העולם לנבחרת במונידאל 2010.

כפי שכבר ציינו Iker Casillasה חל את דרכו בעולם הכדורגל בתור שוער בקבוצות הנוער השונות של ריאל מדריד כאשר את הופעת הבכורה שלו במדי ריאל מדריד ערך קאסיאס בגיל 18 כאשר הוא מחליף בשערה של ריאל מדריד את בודו אילגנר, שוער נבחרת נבחרת גרמניה דאז שגם הוא נחשב לאחד השוערים הדומיננטיים ששיחקו את המשחק.

לא תמיד חייו של קאסיאס היו קלים בתור שוער ריאל מדריד כאשר פעמים רבות מאמני ריאל השונים במרוצת השנים ניסו להחליפו בשוער אחר אך בסופו של דבר יצא קאסיאס עם ידו על העליונה והוכיח שבתור אחד השוערים הטובים בעולם מקומו הוא בין הקורות ולא על הספסל.

בעונת 2001/02 הוא הוחלף על ידי השוער סזאר סאנצ'ס שנפצע בגמר ליגת האלופות של אותה כאשר קאסיאס עולה מן הספסל ומוביל את ריאל מדריד לנצחון באותו משחק.

בעונות האחרונות ניסו מאמני ריאל השונים, ז'וזה מוריניו וקרלו אנצ'לוטי להחליף את קאסיאס שוב כאשר בעונת 2012/13 החליף מוריניו את קאסיאס בדייגו לופז למספר משחקים, בסופו של דבר עזב את ריאל עונה לאחר מכן ואנצ'לוטי ניסה להחליף את קאסיאס בקיילור נאבאס הקוסטה ריקני.

בעונה הבאה ישחק קאסיאס במדי פורטו בליגה הפורטוגלית לאחר שחתם בשורותיה לפני כשבוע.

https://www.youtube.com/watch?v=TTMNqh_eGcU

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *