לייקים לפייסבוק – מדוע אנחנו זקוקים להם?

לייקים לפייסבוק – מדוע אנחנו זקוקים להם?

לייקים לפייסבוק הפכו לחלק בלתי נפרד מקידום ושיווק בפייסבוק. הלייקים, שנוספו לרשת הפייסבוק ממש בסמוך להקמתה, החלו כאומדן לפופולאריות חברתית והפכו עם השנים לאלמנט שיווקי חשוב ביותר. אז כיצד לייקים לפייסבוק מסייעים בהיבט האישי ובהיבט השיווקי? התשובות בהמשך.

ראשית כל חשוב לדעת – מהם לייקים?

לייקים הם הדרך של משתמשים בפייסבוק להביע את אהדתם או הסכמתם עם פוסט שפורסם בפייסבוק. הלייקים, הם חלק בלתי נפרד מהדינמיקה שפייסבוק מייצרת, והם הופכים את הרשת לרשת דינאמית בה חשבונות שונים יכולים לייצר סביב הפוסט, התמונה, הסרטון והדף העסקי שלהם – תנועה.

כיצד מסייעים לייקים בפייסבוק לקידום העסק?

כיום לבעלי עסקים רבים קיים דף פייסבוק עסקי. דף זה ממש כמו אתר האינטרנט, מספק אינפורמציה רבה ללקוחות פוטנציאלים וקיימים של העסק. בניגוד לאתר האינטרנט, את דף הפייסבוק קל הרבה יותר להקים והוא קל לשימוש ועריכה.

לייקים לפייסבוק מעולים לצבירת אוהדים לדף הפייסבוק שלכם. הלייקים מתקבלים על פוסטים, תמונות, מבצעים, ושלל פרסומים שהעסק מייצר, והם הופכים אותו לפופולארי יותר וזאת עקב הנפוצות שהלייקים מאפשרים. משמע: בלחיצת לייק אחד נחשפים לאלמנט כלל החברים בפייסבוק של לוחץ הלייק. פרסום מסוג זה שווה זהב!

כיצד מסייעים לייקים בפייסבוק לחשבונות פרטיים

גם אם אין לכם עסק, או דף עסקי, לייקים לחשבון פרטי הופכים את החשבון שלכם פופולרי יותר. כיום אנשים רבים מפרסמים פוסטים מרגשים, מחאתיים, ואישיים שלהם מתווספות תמונות ייחודיות.

לייקים לפוסטים הופכים את הפוסטים לפופולאריים יותר, תוך שלעיתים הפוסטים צוברים תאוצה כה רבה עד שהם מועלים אל קבוצות גדולות ודפים מפורסמים שחולשים על הרשת.

בנוסף, כיום בעלי חשבונות רבים וגם בעלי חשבונות עסקיים פותחים אירועים וקבוצות שונות בנושאים שונים. לייקים לאירועים והצטרפות לקבוצות, חשובה ביותר לשגשוג של האירוע או הקבוצה והפיכתם למוצלחים יותר.

חשוב לדעת כי לייקים בפייסבוק, בעיקר לדפים עסקיים ולדפים פרטיים הוא בעצם כוח. כיום ישנם אנשים שמבצעים קניית לייקים על מנת להעלות את הפופולאריות של העמוד העסקי והפרטי שלהם. בצורה זאת ניתן לצבור יותר ויותר לייקים לעמוד הפייסבוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *